ראדא: הזמנות 2020 הגיעו לשיא של 102 מיליון דולר

מדובר בצמיחה של 70% משנת 2019, בה עמד סך ההזמנות החדשות על 60 מיליון דולר. מרבית ההזמנות החדשות נועדות למכ״מים טקטיים המוגדרים על ידי תוכנה

 ראדא: הזמנות 2020 הגיעו לשיא של 102 מיליון דולר

צילום: מתוך אתר חברת ראדא

חברת ראדא תעשיות אלקטרוניות הודיעה על קבלת 23 מיליון דולר בהזמנות חדשות עבור נובמבר ודצמבר 2020. סך ההזמנות החדשות שהתקבלו במהלך השנה החולפת הגיעו לרמת שיא של 102 מיליון דולר, המהווים צמיחה של 70% משנת 2019, בה עמד סך ההזמנות החדשות על 60 מיליון דולר.

מרבית ההזמנות החדשות נועדו למכ״מים טקטיים המוגדרים על ידי תוכנה, והן כוללות הזמנות ייצור סדרתיות לשתיים מתכניות הצמיחה של החברה: הראשונה, עבור רק״ם ה-IM-SHORAD Stryker המיועד צבא ארה״ב, בשיתוף פעולה עם General Dynamics Land System, יצרנית הרק״ם.

ראדא קיבלה הזמנות לייצור למעלה מ-110 מכ״מים, וצפויה לקבל הזמנות נוספות בשנה הבאה. הייצור הסדרתי השני הוא של 200 מכ״מים (בשלב הראשון) עבור מערכת ההגנה האקטיבית ״חץ דורבן״ (באנגלית ״אגרוף הברזל״, Iron Fist) של אלביט ותעש מערכות. על פי הודעת החברה, הזמנות נוספות וגדולות יותר צפויות בשנת 2021, שכן גם רק״מי הבראדלי צפויים להצטייד במערכת זו, וייתכן שמדובר על 600 מכ״מים לשם כך.

דב סלע, מנכ״ל ראדא, מסר כי ״העלייה המשמעותית בהזמנות החדשות שלנו משקפת את הצמיחה של שוק חדש ומתפתח של מכ״מים טקטיים לכוח התמרון, בו אנו ממלאים תפקיד מוביל״.

אולי יעניין אותך גם