ביום רביעי: טקס סיום קורס טיס מספר 181

יסיימו את הקורס 39 חניכים, 37 בנים ושתי בנות. מסדר הכנפיים נערך השנה בסימן ״דמות הלוחם האווירי״. הטקס יתקיים באופן מצומצם בשל נגיף הקורונה, ויועבר בשידור חי בפלטפורמות הצבאיות

צילום: דובר צה״ל

ביום רביעי הקרוב, ה23 בדצמבר, יתקיים טקס סיום קורס טיס מספר 181 בבסיס חצרים, בו יוענקו כנפי טיסה לבוגרים. הטקס יתקיים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, ראש המטה הכללי רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר אלוף עמיקם נורקין ומשפחות הבוגרים.
 
את קורס הטיס יסיימו השנה 39 חניכים, 37 בנים ושתי בנות. דובר צה״ל מוסר, כי הבוגרים עברו קורס מורכב שנמשך שלוש שנים, במהלכו התמקצעו בכלי הטיס השונים וסיימו תואר אקדמי. הבוגרים שיובילו את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות הוכשרו להוות את חוד החנית המבצעית והאסטרטגית של צה״ל. מסדר הכנפיים נערך השנה בסימן ״דמות הלוחם האווירי״.

עוד מוסר דובר צה״ל כי ״הדור הנוכחי של לוחמי האוויר מאופיין באומץ לב וחיבור לחברה הישראלית, תוך התמקצעות ביכולות טכנולוגיות מתקדמות, קבלת החלטות והתמודדות עם תרחישי העת הנוכחית בצורה הטובה ביותר. צוותי האוויר מונעים משליחות עמוקה למטרת שמירה על בטחון מדינת ישראל, ומודעים לסיכונים בהשלמת משימה זו״.
 
בשל נגיף הקורונה, יתקיים טקס הסיום באופן מצומצם, עם מופע אווירי מותאם. הטקס ישודר בשידור חי בפלטפורמות צה״ל וחיל האוויר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית