אלביט מערכות מדווחת על שתי עסקאות לצבא הולנד

העסקאות בהיקף כולל של 65 מיליון דולר כוללות תקשורת לחייל חכם וראיית לילה

אלביט מערכות מדווחת על שתי עסקאות לצבא הולנד

צילום: אלביט

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה המשך בסך של כ-50 מיליון דולר ממשרד ההגנה ההולנדי לספק לצבא הולנד מערכות חייל דיגיטלי נוספות ומערכות רכובות, כהרחבה של תוכנית המודרניזציה של החייל בצבא הולנד. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שלוש שנים. 

במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק מערכות חייל דיגיטלי ואינטגרציה לרכבים של יכולות לוחמה רשתית משופרות בהן מערכות שליטה ובקרה רגליות מסוג TORCH-XTM ומערכות רדיו תוכנה מסוג E-LynXTM. הפתרונות שיסופקו תוכננו על מנת לענות על דרישות ייחודיות שהוצבו על ידי מנהל הרכש במשרד ההגנה ההולנדי (Defence Material Organization) ונבחנו בשטח על ידי חיילי צבא הולנד. 

חיים דלמר, מנכ"ל תקשו"ב וסייבר באלביט מערכות אמר: "אנחנו מרוצים על שניתנה לנו ההזדמנות להמשיך ולספק לצבא הולנד יכולות מתקדמות ללוחמה רשתית ולתמוך בהם לאורך כל תוכנית המודרניזציה של החייל. אנו מצפים להמשיך את השותפות שלנו עם משרד ההגנה ההולנדי בתוכניות התורמות לשרידות והאפקטיביות של החיילים ההולנדים".  

צבא  הולנד מרחיב את  פרויקט צייד ההולנדי שסופק ע"י אלביט לפני מספר שנים. במסגרת הצייד ההולנדי אלביט מספקת לצבא הולנד ערכות חייל דיגיטלי הכוללות אפוד חכם, עם  מכשירי קשר דיגיטליים קטנים וטבלטי עם תוכנת שליטה ובקרה ומכשירים טקטיים לרכבים. מערכות תקשורת דיגיטלית ושליטה ובקרה של אלביט נבחרו לשימוש מבצעי בעב  ע"י מספר צבאות ברחבי העולם ובניהם צה"ל אנגליה, אוסטרליה ספרד, שוויץ ואחרות.

בעסקה נוספת, מודיעה אלביט כי זכתה בחוזה בסך 15 מיליון דולר לספק מערכות מיקרו לראיית לילה מסוג XACT nv32 לצבא הולנד. החוזה הראשוני יבוצע במהלך תקופה של שנתיים והוא כולל פוטנציאל להזמנות המשך במהלך תקופה של שבע שנים. מערכות מיוצרות במפעל אלסק של אלביט מערכות הממוקם בשדרות.

אלעד אהרונסון, מנכ"ל מודיעין באלביט מערכות, ציין: "הזכייה בחוזה זה הנה בהמשך למספר חוזים חשובים שאלביט מערכות זכתה בהם בשנים האחרונות בהולנד. אנו רואים בהולנד שוק מפתח עבור אלביט מערכות ומתכוונים להמשיך ולחזק את שיתופי פעולה התעשייתיים המקומיים ואת ההשקעות שלנו בהולנד בשנים הבאות".

אולי יעניין אותך גם