התעשייה האווירית חתמה על הסכם עם חברת התעופה הבחריינית Gulf Air 

מנכ"ל חברת Gulf Air, קפטיין ואליד אבולחאמיד אל אלאווי: "בחרנו בתעשייה האווירית בשל הניסיון והידע הרב שלה בתחום"

קרדיט: אלון רון-התעשייה האווירית

התעשייה האווירית חתמה על הסכם היסטורי למתן שירותי רציף (Line maintenance) עם חברת התעופה הלאומית של בחריין Gulf Air. ההסכם נחתם בטקס חגיגי במעמד מנכ"ל חברת Gulf Air, קפטיין ואליד אבולחאמיד אל אלאווי, וסמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד, במסגרת הגעת משלחת אנשי העסקים מבחריין, אותה הוביל אל אלאווי.

במסגרת ההסכם תעניק חטיבת תעופה של התעשייה האווירית מענה טכני כולל לכל מטוסי Gulf Air שצפויים לנחות בנמל התעופה בן-גוריון, שיכלול טיפול לאחר טיסה, אחזקה יומית, הכנה לטיסה (PreFlight) ותמיכה בתקלות חריגות. חטיבת תעופה מספקת שירותי רציף לכ-75% מחברות התעופה שמגיעות לנמל התעופה בן-גוריון.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "חתימת ההסכם עם חברת Gulf Air מהווה פריצת דרך היסטורית למתן שירותי תעופה גם למדינות המפרץ. אני מאמין שהסכמי הנורמליזציה עם האמירויות ובחריין, אשר פתחו בפנינו צוהר חדש לעסקאות בעולם התעופה, יאפשרו לנו להרחיב ולהעמיק את השירותים בתחום התעופה ותחומים נוספים, גם למדינות נוספות מהאזור."

מנכ"ל חברת Gulf Air, קפטיין ואליד אבולחאמיד אל אלאווי: "אנו גאים להוביל את המשלחת הרשמית הראשונה לכינון היחסים ההיסטוריים של בחריין עם מדינת ישראל, אשר סללה לנו את הדרך לעסקים עם מקבילינו בתחום התעופה, כמו אלה שאנו חותמים עליהם היום עם התעשייה האווירית. בחרנו בתעשייה האווירית בשל הניסיון והידע הרב שלה בתחום, ושמה שהולך לפניה בתעשייה."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית