אלביט הקימה מרכז טכנולוגיה ברואנדה 

מדובר במיזם משותף (JV) בין אלביט מערכות לחברת הבת של נגלי אחזקות - לוקוס דינמיקס בע"מ

https://rdb.rw/the-government-of-rwanda-announces-the-establishment-of-a-center-of-excellence-in-the-areas-of-digitalization-and-ai

ממשלת רואנדה הודיעה על הקמת מרכז מצוינות טכנולוגי (CoE) בתחומי הדיגיטליזציה והבינה המלאכותית. המרכז החדש, שצפוי להתחיל לפעול בשנת 2021, יוקם ויופעל באמצעות מיזם משותף (JV) בין אלביט מערכות לחברת הבת של נגלי אחזקות - לוקוס דינמיקס בע"מ.

ה- JV יתמקד במחקר, פיתוח ואספקה ​​של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בעיקר בתחומים כגון AI, אבטחה והגנה על תשתיות ונכסים קריטיים. המרכז יכלול אקדמיה שתשתמש במערכות הכשרה וסימולציה מתקדמות לפיתוח כישרון הנדסי וטכני מקומי וטיפוח העברת טכנולוגיה.

חיים דלמר, מנכ"ל אלביט מערכות C4I, אמר: "אנו מתכבדים לתמוך במאמצי רואנדה להטמיע מיומנויות דיגיטציה ובינה מלאכותית בכוח העבודה ברואנדה, לבנות יכולות מקומיות וטיפוח מחקר ופיתוח. המוניטין של רואנדה כמוביל אזורי בתחום הטכנולוגיה והמדע ובסיס הכישרונות המבטיח שלה יהיה המפתח להצלחתה של עשייה זו ". לדברי וילסון קגאבו, מנכ"ל לוקוס דינמיקה, ה- JV ישמש כמוקד לטכנולוגיות דיגיטליזציה ובינה מלאכותית ופתרונות חדשניים לרואנדה ומחוצה לה.

בשיחה עם האתר, קלייר אקמנזי, מנכ"לית מועצת הפיתוח של רואנדה (RDB) אמרה כי כניסתה של אלביט מערכות, ספקית טכנולוגיה ברמה עולמית, מהווה אינדיקציה לאקלים ההשקעה האטרקטיבי של רואנדה לעסקים בשל צמיחתה הכלכלית הגבוהה המתמשכת, יסודות מאקרו-כלכליים ותמיכה בתקינה לאומית. הנוכחות של אלביט תשפר את המוניטין של רואנדה ביבשת כמובילה בתחום הטכנולוגיה והאבטחה.

"ההחלטה של ​​אלביט להקים מרכז ברואנדה היא תוספת מבורכת ומרגשת לתעשיית הטכנולוגיה הגדלה שלנו. השאיפה שלנו להפוך למוקד חדשנות מוביל דורשת יכולות מקומיות משופרות בטכנולוגיות מתקדמות, במיוחד באמצעות האקדמיה שתתרום למאמצינו לבנות בסיס כישרונות במחקר ופיתוח ופריסה של פתרונות אבטחה לשווקים אזוריים ועולמיים, "הוסיפה השרה פאולה אינגאביר, שרת התקשוב והחדשנות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית