מלם תים סיימה פרוייקט עבור חברת הלווינים Video Services SES

"מימשנו גם פתרון גיבוי ושיחזור של Veeam כסטנדרט בכל אתר, כשמטרתנו להפוך את כל התשתיות לווירטואליות, כולל תשתיות הסקיוריטי", מסביר עדי כץ, מנהל IT בחברת SES

מלם תים סיימה פרוייקט עבור חברת הלווינים Video Services SES

עדי כץ. צילום: חברת SES

מלם תים סיימה פרוייקט עבור חברת הלווינים Video Services SES להקמת מערך תשתיות IT וירטואלי, מבוסס Hyper Converged Infrastructure מבית VMware, באתרי החברה בישראל, ארה"ב, רומניה ואנגליה. עלות הפרוייקט – מאות אלפי ש"ח.

הפרוייקט כלל מגוון פתרונות וירטואליים, לרבות פתרון אחסון vSAN של VMware, תשתית תקשורת מבוססת Cisco, על גבי פלטפורמת שרתי Dell וכן מערך גיבוי של חברת Veeam. הפרוייקט, אשר החל לפני שנתיים בישראל, התרחב למספר אתרים נוספים בעולם ולאחרונה הוא התבצע באנגליה וברומניה וארך כחודש ימים. המשתמשים הם בעיקר מחלקות התפעול של יחידות הווידאו, מעל 100 טכנאים ומהנדסים. 

SES, מפעילה תקשורת לוויינית עבור שירותי דאטה ווידאו, ללקוחות שונים ולרשתות טלוויזיה בכל העולם. זאת מאתרים שונים ברחבי העולם ומתחנת הלוויינים בעמק האלה שבישראל. HCI הוא פתרון בסביבה וירטואלית, מבוסס תוכנה, אשר מאחד ומאגד את כל משאבי המחשוב והתשתיות, כשהוא מייצג הן את סביבת השרתים, את מערך האחסון, את מתגי התקשורת ואת אבטחת המידע ומהווה ממשק ניהול אחד שמדבר ומנהל את כולם, תוך יצירת שכבות לוגיות של כל תחום.

עדי כץ, מנהל IT בחברת SES: "כחברה מובילה המספקת שירותי וידאו בתצורות מגוונות לכל העולם, בחרנו בתשתיות מתקדמות, הן בתחום הרשתות, בתחום המחשוב ובתחום אבטחת המידע. מימשנו כסטנדרט את פתרונות הווירטואליזציה של VMware על גבי שרתים של Dell בכמה מאתרי החברה המספקים פתרונות וידאו.

"בנוסף, מימשנו גם פתרון גיבוי ושיחזור של Veeam כסטנדרט בכל אתר, כשמטרתנו להפוך את כל התשתיות לווירטואליות, כולל תשתיות הסקיוריטי. הפתרון החליף את התשתית המסורתית אשר כללה שרתים ואחסון. הקמנו מערך זהה בארה"ב ובישראל מאחר והפתרון עובד בצורה מושלמת באתרים אלו, כך שהחלטנו לשכפל אותו לאתרים באירופה - ברומניה ובאנגליה."

אולי יעניין אותך גם