מחסני השוק תיעזר בשירותיה של פרזנטורית מבוססת AI

על מנת לקדם יום מבצעים מיוחד, תקים רשת השיווק אולפן חדשות מיוחד בו תככב השדרנית מיכל, המבוססת על בינה מלאכותית, שאף תענה על שאלות מלקוחות

השדרנית מיכל. צילום: רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק תיעזר לראשונה בשירותיה של פרזנטורית חדשה המבוססת על בינה מלאכותית, לשיווק חגיגות מבצעים מיוחדת שתתקיים בכל סניפיה וכן באתר האינטרנט. השדרנית תדווח מאולפן חדשנות מיוחד ותענה על שאלות מלקוחות. על פי החברה, זוהי הפעם הראשונה שמהלך כזה מתבצע בישראל על ידי רשת קמעונית.

"המגמה המתחזקת בעולם הקמעונאות הגלובאלי מצביעה על חוזקה ויתרונותיה המובהקים של הבינה המלאכותית בתחום זה״ מסר איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק. ״השנה, בחרנו לקחת את הנושא צעד קדימה. לצורך השקת המהלך, שדרנית בשם מיכל המבוססת על טכנולוגיית AI, תשדר מאולפן חדשות שבנינו במיוחד ותחשוף בפני הקהל הרחב את מגוון המבצעים בשידור חי בפייסבוק. בחרנו להציג דמות נגישה ונורמטיבית שכל אחד יוכל להזדהות עמה בקלות רבה. אנו נרגשים וסקרנים כאחד לראות לאן המהלך הזה יוביל אותנו בראייה כוללת״.

אולי יעניין אותך גם