לייטספין הישראלית מגייסת בסבב סיד

הטכנולוגיה של לייטספין מאפשרת לארגונים להקדים את ההאקרים בעזרת מיפוי פרואקטיבי של תצורת סביבת הענן

לייטספין הישראלית מגייסת בסבב סיד

משמאל: ולדי סנדלר מנכ"ל לייטספין ואור אזרזר סמנכ"ל טכנולוגיה. צילום: ליהיא בנימין

לייטספין (Lightspin) - מפתחת פתרון אבטחת הענן, קוברנטיס (Kubernetes) ו-microservices מפני איומים ידועים ובלתי ידועים, הודיעה היום על יציאה ממצב stealth לאחר גיוס סך של 4 מיליון דולר בסבב סיד, כדי לסייע לארגונים להגן על תשתית הענן שלהם ולקדם את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. את הגיוס הובילו Ibex Investors LLC ובהשתתפות אנג'לים פרטיים. 

הטכנולוגיה של לייטספין, אשר נוסדה על ידי חוקרי אבטחה ו"האקרים לבנים" לשעבר, משתמשת בכלים ואלגוריתמים המבוססים על תורת הגרפים ומספקים תצוגה מהירה ומעמיקה של תצורת תשתית הענן, על שכבותיה השונות, ניתוח מסלולי התקפות פוטנציאליות, ואיתור שורשי הבעיה - החולשות הקריטיות ביותר שהאקרים יכולים לנצל לרעה.

על ידי שימוש בגישה של תוקף, לייטספין ממפה באופן יזום ורציף את כל נכסי הענן תוך מספר דקות כדי לאתר איומים קריטיים פוטנציאליים, למנוע חולשות בהגדרות ולספק תצוגה מבוססת הקשר (contextual view) של כל הממצאים בכל רגע נתון. 

לייטספין מאפשרת תעדוף חכם, פתרון הבעיות ומניעת הסיכונים על פי סדר חשיבותם, בין אם מדובר בהגדרות בעייתיות, פגיעויות ידועות, נכסי ענן ציבוריים בסיכון, הרשאות מסוכנות, או נקודות תורפה שונות. הטמעה פשוטה של פלטפורמת ה- SaaS שלה - תוך מספר צעדים פשוטים, המשתמשים מקבלים גישת אבטחה כוללת לסביבה שלהם. גישה פרואקטיבית שאינה מתמקדת רק בפתרונות לעמידה בדרישות סטנדרט (compliance) או בהתראות לאחר שהתוקף כבר חדר למערכת.

"התלות ההולכת וגוברת במחשוב ענן מובילה לגידול בסכנות לארגונים. לאחר שעבדנו עם מנהלי אבטחת מידע (CISOs) ומנהלי ענן ממגוון חברות גלובליות, אנו יודעים כי הפתרונות הקיימים אינם עונים על מלוא אתגרי האבטחה בסביבות ענן וסביבות קוברנטיס מודרניות דינמיות", אמר ולדי סנדלר, מנכ"ל ומייסד שותף בלייטספין.

"בהתבסס על הניסיון שלנו בתקיפת תשתיות ענן, אנו מבינים כיצד תוקפים חושבים, שזה כח העל שלנו. אנו שמחים על השלמת המימון הנוכחי, בחודש אפריל השנה בשיא מגפת הקורונה ולצד היציאה ממצב ה- stealth כדי לקדם את עבודתנו בסיוע לארגונים להפחית משמעותית את הסיכון על ידי זיהוי ותעדוף פערי אבטחה קריטיים ותיקונם לפני שנכסים רגישים נופלים לידיים הלא נכונות”.

הפתרון של לייטספין נמצא כבר בשימוש על ידי מספר חברות מובילות ב- Fortune 500 ו- 20 פיילוטים נמצאים בפעולה כרגע בארגונים גלובליים. מייסדי החברה, ולדי סנדלר המנכ"ל ואור אזרזר סמנכ"ל הטכנולוגיה, מביאים עמם למעלה מ- 20 שנות ניסיון כולל בתקיפה ובהגנה על תשתיות ענן, בניהול ותפעול עסקי וטכנולוגי.

 

 

אולי יעניין אותך גם