פארק ההייטק גב-ים נגב משיק פלטפורמת גיוס טאלנטים

האתר החדש מאפשר למשתמשים מרחבי הארץ להגיש מועמדות לכל משרות ההיי-טק הקיימות באזור הדרום, וכן להעלות את קורות החיים שלהם למאגר מרכזי אליו מחוברות כל החברות הפועלות בפארק

פארק ההייטק גב-ים נגב משיק פלטפורמת גיוס טאלנטים

פארק גב-ים נגב. צילום: ליאת מיה לומברוזו

פארק ההייטק גב-ים נגב, משיק את  Jobox – פלטפורמה מתקדמת לסיוע באיתור תעסוקה בענף ההיי-טק באזור הדרום בתחומי פיתוח תוכנה וחומרה, דאטה סיינס, QA ועוד. הפארק פועל בשנים האחרונות לבניית אקוסיסטם ייחודי של חברות טכנולוגיה וחברות סטראט-אפ בבאר שבע, בשיתוף עם העירייה ועם אוניברסיטת בן גוריון.

מיד עם השקת הפלטפורמה הונגשו בה עשרות משרות פתוחות בחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל הנמצאות בפארק ההיי-טק, עליהן נמנות טאבולה, אלביט, דל, רפאל, IBM, Wix ועוד. הפלטפורמה למעשה מרכזת במקום אחד את כל המידע על חברות ההיי-טק הפועלות בפארק,  וממשק טכנולוגי מרכז מידי יום את המשרות החדשות שנפתחות. הרישום והגשת קורות חיים מצד מועמדים אינה כרוכה בתשלום.  

JoBox מאפשרת למתעניינים לצרף את קורות החיים שלהם למאגר המרכזי של הפארק, אליו מחוברות כל מחלקות משאבי האנוש של החברות. החברות מצידן זוכת לקורות החיים זמינים. כשתפקידים חדשים נפתחים, החברות יוכלו לפנות למועמדים רלוונטיים עוד לפני פרסום המשרה במקומות אחרים.

"עוד לפני הקורונה הבנו כאן בפארק כי עלינו לספק לחברות הפועלות כאן יתרונות מובנים ולסייע להם באתגרים נוספים, מעבר למשרדים ברמה גבוה״, אמר רועי צוובנר, מנכ"ל גב-ים נגב. ״התפקיד שלנו כאן בפארק הוא להניח את התשתיות כדי לאפשר לחברות במשימותיהן במיוחד ובדגש על הנגשת הון אנושי איכותי, בעזרת חדשנות ויוזמה".

בפארק עובדים כיום כ-2,500 מהנדסים, מפתחים, סטודנטים ואנשי טכנולוגיה, רובם מאזור הדרום (82%).

אולי יעניין אותך גם