ניאוגיימס הונפקה בנאסד"ק

החברה מעסיקה כ-300 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-140 בישראל

צלם: אורי יואלס

"ניאוגיימס" (NeoGames), חברת טכנולוגיה מובילת שוק שמספקת פתרונות אינטרנט לחברות לוטו ממשלתיות ברחבי העולם (חברות המקבילות למפעל הפיס בישראל) שעושות את המעבר שלהן לעולם המקוון ומציעות את המוצרים שלהם בכל הערוצים האינטרנטיים, תתחיל להיסחר היום בנאסד"ק לפי שווי של כ-450 מיליון דולר. את ההנפקה הוביל בנק ההשקעות Stifel תוך ליווי של Macquarie Capital ו-Truist Securities וליוו אותה עו"ד גיל וייט ועו"ד רון בן-מנחם ממשרד עו"ד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.

החברה סיימה הנפקה מוצלחת במחיר גבוה מהטווח המבוקש בעקבות ביקושים עודפים משמעותיים מהשוק. בהנפקה הראשונית הוצעו 4,807,522 מניות רגילות, המורכבות מ-2,627,061 מניות המוצעות על ידי החברה ו-2,180,461 מניות המוצעות על ידי בעלי מניות, במחיר של 17 דולר למניה. החברה העניקה לחתמים אופציה למשך 30 יום לרכישה של עד 721,128 מניות רגילות נוספות במחיר ההנפקה הראשוני. המניות יופיעו בשוק העולמי של נאסד"ק ונסחרות תחת השם "NGMS".

נאוגיימס הוקמה בשנת 2014. הכנסות החברה ב-12 החודשים האחרונים היו כ-50 מיליון דולר, והיא מעסיקה כ-300 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-140 בישראל. מרכז הפיתוח של החברה וחלק ממטה הניהול ממוקמים בישראל (רמת החייל, תל אביב) בנוסף למשרדים בארה"ב (מישיגן), קייב ולוקסמבורג. מייסד החברה הוא ברק מטלון, והיא מנוהלת כיום על-ידי מוטי מלול.

לאחר ההנפקה, בעלי המניות העיקרים של החברה היא חברת WILLIAM HILL המחזיקה 24.5% ממניות החברה, ברק מטלון 20.5%, אלי עזור 12.8% ופיני זהבי 12.8% ובעלי מניות נוספים. יתר המניות מוחזקות על-ידי עובדי החברה והציבור. פעילות החברה מתמקדת בארה"ב בה היא מובילת שוק (4 מתוך 9 מדינות בארה"ב שמאפשרות לוטו באינטרנט הן לקוחות החברה) ובאירופה, ובין לקוחותיה של נאוגיימס נמנות מפעילות לוטו ממשלתיות בעולם וביניהן חברות הלוטו של מישיגן, פורטוגל, צ'כיה ואיטליה.

מוטי מלול, מנכ"ל "נאוגיימס", ציין כי "אנו נמצאים בתהליך של צמיחה מתמדת, והחלטנו לצאת למהלך של הנפקה ציבורית במטרה לגייס כספים שישמשו להשקעה בפיתוח ולהקצות משאבים שיאפשרו לנו לזכות בלקוחות נוספים. בימים אלה, במסגרת מגמת ההתחזקות של הפעילות האינטרנטית שגברה כמובן לאור משבר הקורונה, יותר ויותר חברות לוטו ממשלתיות מבינות שעליהן לפתח גם פעילות אינטרנטית. אנו מאמינים כי הגיוס יאפשר לנו לחזק את מעמדנו כמובילי שוק ולהתפתח למדינות ושווקים נוספים בהם עדיין אין לנו דריסת רגל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית