קומוולט משיקה יכולות הגנה חדשות לקונטיינרים

הפלטפורמה החדשה, Metallic, מרחיבה את פתרונות האחסון וההגנה ומשולבת עם K8 באמצעות ממשק אחסון קונטיינרים, ללא הפרעה למשתמשי הקצה

שי נוני. צילום: ניב קנטור

קונטיינרים מבוססי קוברנטיס מספקים לאנשי IT את האפשרות לפרוס, להגדיל ולהעביר עומסי עבודה ללא הפרעה למשתמשי הקצה. הפלטפורמה החדשה, Metallic, המוצעת במודל BaaS (גיבוי כשירות) מרחיבה את פתרונות האחסון והגנה על קונטיינרים ומשולבת במלואה עם K8 באמצעות ממשק אחסון קונטיינרים (CSI). ההכרזה הזאת היא חלק מסדרת יכולות שהציגה קומוולט עבור קוברנטיס בחודשים האחרונים. Metallic VM & Kubernetes Backup מספק הגנה על נתוני יישומי SaaS עבור קונטיינרים, כחלק ממערך הגנת הנתונים בענן היברידי של Metallic.

"אסטרטגיות הענן של היום כוללות עומסי עבודה היברידיים המשתרעים על תשתית ה-IT של הלקוחות, כאשר עומסי עבודה מסוימים פועלים בענן ואחרים פועלים בסביבות מקומיות (און פרמיס)", אמר שי נוני, סגן נשיא תחום Metallic באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בקומוולט. "הלקוחות זקוקים לפתרון אחוד המגן על יישומי קוברנטיס, יחד עם שאר עומסי העבודה הארגוניים שלהם, ומעדיפים להימנע מניהול איי נתונים (Silos) יקרים ומורכבות שנוצרת כתוצאה משימוש במוצרים שמספקים פתרון נקודתי".

השיפורים האחרונים בפלטפורמת האחסון המבוזרת של Hedvig מבית קומוולט מאפשרים ללקוחות לפתח ולהריץ יישומים עם מיקום נתונים הצהרתי הצפנה, והגנה על נתונים בכל סביבת קוברנטיס. בנוסף, הפלטפורמה מציעה את האפשרות לאחסן, להגן ולהעביר קונטיינרים בצורה חלקה על פני סביבות מרובות עננים היברידיות וזאת על מנת להאיץ את תהליך ה- DevOps ולהסיר מחסומי קוברנטיס כאלה ואחרים.

יחד עם האינטגרציה הרחבה שלה לתשתיות מקומיות, אחסון ענן ומתזמרי קונטיינרים, פלטפורמת האחסון המבוזרת של Hedvig מספקת אינטגרציה מותאמת לקוברנטיס, ומציעה פתרון מקיף שמסוגל לנהל נתונים בכל סביבה על פני קונטיינרים, יישומי ענן ועומסי עבודה וירטואליים.

"אימוץ קונטיינרים בקרב ארגונים גדל במהירות, ויש להגן על קונטיינרים תוך עמידה בקצב של צוותי ה-DevOps", אמר נוני. "כאשר קונטיינרים עוברים מארגז חול לייצור, כבר אי אפשר להתייחס אליהם כאל אי בענן. כיום, ההיצע של קומוולט מקל על הגנת קונטיינרים – ועל כל היישומים האחרים בארגון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית