אלי קינן מצטרף למועצת המנהלים של סלברייט

מנכ״ל IBM  צפון אמריקה לשעבר מצטרף לחברה המתמחה בפתרונות מודיעין דיגיטלי. מינויו הוא צעד נוסף של החברה לחיזוק ההובלה האסטרטגית של מועצת המנהלים וההנהלה

אלי קינן מצטרף למועצת המנהלים של סלברייט

אלי קינן. צילום: באדיבות סלברייט

חברת סלברייט, המתמחה בפתרונות מודיעין דיגיטלי למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה על מינויו של אלי קינן למועצת המנהלים של החברה. קינן הוא מנהל מנוסה עם ניסיון בינלאומי רחב בעבודה עם ארגונים גדולים וגופים במגזר הציבורי. בעבר, עבד בחברת IBM במשך למעלה מ-30 שנה, התמחה בהובלת תהליכי צמיחה עסקית ושימש בשורה של תפקידים בכירים, ביניהם מנהל כללי של IBM צפון אמריקה ויו"ר IBM יפן.

"אני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של סלבריט״, אמר קינן. "הטכנולוגיה המובילה של סלברייט מסייעת בהגנה על החברה שלנו - קהילות, משפחות ואנשים. אני מצפה לעבוד עם צוות ההנהלה יוצא הדופן והעובדים המנוסים כדי להשיג את החזון שלנו - לעזור להפוך את העולם לבטוח יותר".

"אלי מביא עימו שילוב ייחודי של ניסיון ותובנות על הובלת תהליכי טרנספורמציה עסקית בארגונים גלובליים וגופי אכיפת חוק, וזוהי תוספת יוצאת דופן למועצת המנהלים שלנו", אמר יוסי כרמיל, מנכ"ל החברה. "המיומנות העסקית הייחודית שאלי מביא עימו תהיה אמצעי להאצת אסטרטגיית הצמיחה שלנו, בעת שאנו ממשיכים לחדש ולהרחיב את ההובלה העולמית של סלברייט בתחום המודיעין הדיגיטלי״.

מינויו של קינן הוא צעד נוסף של החברה במסגרת מהלך כולל לחיזוק ההובלה האסטרטגית של מועצת המנהלים וצוות ההנהלה הבכיר שלה. עם צירופו של קינן תמנה מועצת המנהלים שבעה חברים.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל