ONE טכנולוגיות מודיעה על הקמת ONE Robotix

החברה חתמה הסכם הפצה ומכירה עם חברת הרובוטיקה הבינלאומית Temi Global. "בשנתיים הקרובות אנו מצפים למכירת כאלף רובוטים ושירותים משלימים בישראל", אומרים בONE

ONE טכנולוגיות מודיעה על הקמת ONE Robotix

עודד טהורי. צילום: אפרת קופר

ONE טכנולוגיות מודיעה על הקמת ONE Robotix, חטיבה ייעודית שתפעל לפיתוח והפצת פתרונות טכנולוגיים מבוססי רובוטים לשוק הישראלי. בראש החטיבה החדשה יעמוד עודד טהורי, מנהל תחום החדשנות ב-ONE. בתוך כך, ONE Robotix חתמה עם חברת הרובוטיקה הבינלאומית Temi Global בהובלת יוסי וולף, על הסכם לייצוג בלעדי של הרובוט האישי temi בישראל.

ONE החליטה להשקיע ולפתח את תחום הרובוטיקה בתגובה לריחוק החברתי שגרמה מגפת הקורונה, ולצורך שהתחזק בפתרונות דיגיטליים שינגישו שירותים אישיים ויגשרו על הפער האנושי. ההסכם עם Temi Global הנו חלק ממהלך אסטרטגי של ONE להרחבת שירותיה בתחום הרובוטיקה, עבור המגזר הארגוני בישראל.

בימים אלה מפתחת ONE Robotix יישום ראשון למגזר העסקי של הרובוט temi, ביבואנית טויוטה בישראל, עבור מערך השירות והמכירה באולמות התצוגה. מספר פיילוטים נוספים מתבצעים בחברות עסקיות מובילות במגזרי הקמעונאות, האוטומוטיב, בתי אבות, וגופי חינוך והשכלה.

הרובוט האישי temi הנו מכשיר מתוחכם אשר יודע לזהות את הבעלים שלו, ללכת אחריו ולבצע משימות שונות ללא צורך בשימוש במקלדת או במסך מגע. הרובוט – שזכה בפרסי חדשנות בינלאומיים רבים - מופעל באמצעות הוראות קוליות ומחוות ידיים, וכולל יכולת לזיהוי מכשולים ותכנון נתיב. temi זוכה להצלחה ברחבי העולם כעוזר אישי, ובשוק הארגוני הוא משמש למגוון מטרות בארגונים ממגזרי תעשייה רבים. מדי חודש מיוצרים ונמסרים מעל אלף יחידות של הרובוט בעולם. בישראל כבר פועלים כארבעים רובוטי temi בבתי אבות ובתי חולים ו-ONE Robotix נערכת לפתח את התחום. 

עודד טהורי, מנכ"ל ONE Robotix מקבוצת ONE טכנולוגיות: "יכולותיה המתקדמות של ONE בפיתוח תוכנה ופתרונות משלימים, יאפשרו לה להתאים את הרובוטים של Temi Global לצרכים הייחודיים של ארגונים עסקיים במגוון מגזרים, ולייצר פתרון ייעודי שיצעיד את לקוחותיה לעידן הרובוטיקה המתקדמת. 

"בשנתיים הקרובות אנו מצפים למכירת כאלף רובוטים ושירותים משלימים בישראל, שיניבו הכנסות של כ-20 מיליון שקל. בשלב הראשון נמקד את פעילותנו בשוק הארגוני, אך בהמשך נבחן פנייה גם לשוק הפרטי ונשווק את הרובוט האישי temi למשקי בית. במקביל נרחיב את הפורטפוליו של חטיבת ONE Robotix למוצרים ושירותי רובוטיקה של ספקים נוספים, במטרה להוביל את ענף שירותי הרובוטיקה בישראל".

יוסי וולף, מייסד ויו"ר Temi Global: "לאחר שבחנו כמה מהמפיצים הגדולים בארץ, בחרנו ב-ONE כנציגתנו הבלעדית הודות ליכולות הפיתוח המתקדמות, למוניטין הגבוה, וליכולות ההגעה שלה ללקוחות בשוק הארגוני. אני בטוח שמערך החדשנות וההפצה של חברת מחשוב כמו ONE יצליח להביא את בשורת הרובוט האישי לארץ, ואני מצפה לראות את היישומים החדשניים שיגיעו מהחיבור הזה בהמשך".

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022