מערכת סימולציית כטב"מים של סימלט בשירות אוניברסיטת פורדו

האוניברסיטה האמריקנית רכשה והחלה להשתמש במערכת הדמייה פולאריס (Polaris) של סימלט לניהול תעבורת כטב"מים יחד עם סימולטור הכטב"מים C-Star של סימלט

צילום מסך: מתוך אתר חברת Simlat

חברת סימלט (Simlat) הישראלית, ספקית פתרונות הכשרה ואימון חדשניים מהדור-הבא לכטב"מים, הודיעה השבוע כי תכנית הכטב"מים של אוניברסיטת פורדו באינדיאנה, ארה״ב, רכשה והחלה להשתמש לאחרונה במערכת הדמייה פולאריס (Polaris) של סימלט לניהול תעבורת כטב"מים יחד עם סימולטור הכטב"מים C-Star של סימלט.

על פי החברה, מערכת הפולאריס מספקת תעבורת כטב"מים מדומה בקנה מידה גדול, ומדמה את התנהגותם של כטב"מים בלתי נשלטים, מסוכנים או בעלי תפקוד לקוי, תוך שהיא גם מייצרת עומס שנגרם על ידי אלפי טיסות אוטומטיות. סימולציית הטיסה של הכטב"מים מבוססת על סימולטור C-STAR המספק את סביבת האימונים לבניית מערך המיומנויות הדרוש להפעלת כטב"מים מודרניים. הסימולטור תומך באימונים בסיסיים ועד למתקדמים, החל מפעולות שגרתיות כגון המראה ונחיתה דרך מיומנויות טייס מתקדמות כדוגמת התאוששות בטוחה בשעת חירום. הוא תומך גם באימון משימות ביישומים שונים כגון תגובה ראשונית ובדיקת משק הרוחות למשל.

""אנו שמחים לשתף פעולה עם סימלט ולשלב את הטכנולוגיה החדשנית הזו בתוכנית הכטב"מים שלנו", מסר ד"ר דיימון לרסל מאוניברסיטת פרדו. ״טכנולוגיה זו תספק לסטודנטים סביבה בטוחה ללמוד ולחקור פעילויות תעבורה אוויריות של כטב"מים, לפתח ולבדוק תרחישי חירום שונים ולחוות יישומי כטב"מים עתידיים באמצעות מציאות מדומה״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית