אלביט ארה"ב זכתה בחוזה מסגרת עבור מערכות ראיית לילה לצבא האמריקני

ההיקף הפוטנציאלי של ההסכם עשוי להגיע עד 442 מיליון דולר

צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות הודיעה כי החברה הבת שלה בארצות הברית, Elbit Systems of America LLC זכתה בחוזה מסוג Other Transaction Authority - “OTA” מצבא היבשה של ארה"ב עבור מערכות ראיית לילה מתקדמות דו-עיניות מסוג Enhanced Night Vision Goggle – Binocular.

ההיקף הפוטנציאלי של חוזה ה- OTA עשוי להגיע עד כ-442 מיליון דולר. צבא היבשה של ארה"ב לא הגדיר את מסגרת הזמנים הכללית לביצוע חוזה ה-OTA. במסגרת חוזה ה-OTA התקבלה הזמנה ראשונה בסכום של כ-22.5 מיליון דולר עבור ייצור ראשוני בהיקף מצומצם של מערכות, אשר תבוצע עד דצמבר 2021 ברואנוק, וירג'יניה.

מערכות ה-ENVG-B מספקות ללוחמים האמריקניים התמצאות סביבתית חסרת תקדים במצבים של תנאי ראות מוגבלים, וכן קטלניות מוגברת באמצעות הרכשת מטרות מהירה יותר. מערכות ה-ENVG-B תעבורנה שלבי כשירות שונים, בהם ניסויי שטח ובחינות מערכת.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, ציין: "הבחירה של צבא היבשה של ארה"ב במערכות ה-ENVG-B הנה עדות לאיכות הטכנולוגיות של אלביט מערכות אמריקה ולתרומתן המבצעית הייחודית. הזכייה בחוזה זה ממחישה את הפוטנציאל המשמעותי של הפעילויות שלנו בתחום ראיית הלילה".  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית