פלייטיקה בדרך להנפקה בבורסה האמריקנית

פלייטיקה, החברה הישראלית לשעבר שנרכשה בידי קונסורציום סיני, הגישה תשקיף חסוי לרשויות ארה״ב, על פי שווי של 10 מיליארד דולר

פלייטיקה בדרך להנפקה בבורסה האמריקנית

צילום מסך מתוך אתר Playtika

חברת הגיימינג הסלולרית פלייטיקה, הנמצאת בבעלות קבוצת משקיעים סינית, הודיעה ביום ו׳ האחרון כי היא הגישה באופן חשאי את המסמכים הדרושים לרשות האמריקנית לניירות ערך, לצורך הנפקה ראשונית. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי החברה מתכוונת לגייס כמיליארד דולר על פי שווי של כ-10 מיליארד.  

סוכנות הידיעות רויטרס מציינת כי המהלך של פלייטיקה מגיע על רקע מתיחות גוברת והולכת בין וושינגטון לבייג׳ינג, שהובילה מספר חברות סיניות לבחון מחדש את רישומן בבורסה האמריקנית, וכן לקשיים בירוקרטיים של ארה״ב על חברות סיניות המבקשות להיסחר בנאסד״ק או בבורסה של ניו יורק.

פלייטיקה הוקמה בישראל בשנת 2010, ופחות משנה לאחר מכן נמכרה לחברת המשחקים האמריקנית סיזרס, בסכום המוערך ב-80-90 מיליון דולרים. בשנת 2016 נרכשה על ידי קונסורציום סיני תמורת 4.4 מיליארד דולר. אחת מהחברות בקונסורציום היא Yunfeng Capital, של מייסד עליבאבא ג׳ק מא. מטה החברה עודנו בהרצליה.

 

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות