פיתוח ישראלי חדשני יאפשר שירותי 5G בתוך מבנים

פיתוח ישראלי חדשני יאפשר שירותי 5G בתוך מבנים

bigstock

חברת Verizon, אחת מספקיות התקשורת הגדולות בארה"ב שלאחרונה רכשה ציוד תשתיות לפיתוח רשת 5G בעלות של 6.65 מיליארד דולר מסמסונג, תחל להשתמש בטכנולוגית ה-5G גלים מילימטרים שפותחה על ידי מרכז הפיתוח של Corning בישראל. 

Verizon השלימה לאחרונה ניסויי מעבדה עם קורנינג והחלה בניסויי מעבדה עם סמסונג על פתרונות כיסוי למבנים בטכנולוגיית דור 5. השקת אתרי רדיו המבוססים על ספקטרום mmWave תאפשר לחברה לספק גם שירותי רשתות פרטיות עם יכולות MEC (Mobile Edge Compute).

מערכות ה- mmWave 5G של Corning המפותחות במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל, צפויות להיות מהראשונות בעולם שתוכננו לספק טכנולוגית 5G-NR על פני ספקטרום mmWave ובכך יעניקו פתרון חדשני ומתקדם לפריסת ה-5G של Verizon. 

"אנו שמחים לפתוח שלב נוסף בשיתוף הפעולה הוותיק שלנו עם Verizon, שהביא לאורך השנים כיסוי LTE אמין ללקוחות החברה." ציין מייק בל, מנכ"ל Corning Optical Communications. "פתרון ה-mmWave שלנו נשען על ניסיון של עשרות שנים של Corning בתכנון רשתות כדי לספק כיסויי תוך מבני חסכוני, המאפשר לארגונים להפיק את מלוא היתרונות של המעבר ל-5G.  

"תאי הסלולר בתוך מבנים מביאים לידי ביטוי את היתרונות של mmWave 5G – רוחב פס גבוה, קיבולת רבה, אמינות גבוהה ויכולת שימוש נרחבת למשתמשים רבים בו זמנית, דבר שלא מתאפשר מרשת 5G חיצונית." ציין אדם קופפה, סגן נשיא לפיתוח טכנולוגי ב-Verzion."

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022