מיתוג מחדש בגרמניה: "אלביט מערכות דוישטלנד"

אלביט ממתגת מחדש את הפעילות בגרמניה. את החברה ינהל תומס נוצל, ששימש כמנכ"ל טלפונקן בעשר השנים האחרונות

מיתוג מחדש בגרמניה: "אלביט מערכות דוישטלנד"

קרדיט: אלביט

אלביט מחזקת את הפעילות העסקית שלה בגרמניה, וממתגת את החברה הבת הגרמנית שבבעלותה, טלפונקן, כאלביט מערכות דויטשלנד. את החברה ינהל תומס נוצל, ששימש כמנכ"ל טלפונקן בעשר השנים האחרונות.

אלביט מספקת שורה ארוכה של מערכות לצבא גרמניה בהן מערכות לייזר מסוג דירקם להגנה על מטוסים, ומערכות לוחמה אלקטרונית לחיל האוויר הגרמני; מערכות רדיו ומכשירי ראיית לילה לצבא היבשה הגרמני; וכן שורה של מערכות תקשורת לחיל הים של גרמניה. לאחרונה אף נבחרה אלביט לספק מערכות תצוגת ראש אזרחיות לטייסים של משטרת גרמניה.

לחברת טלפונקן, שבסיסה בעיר Ulm, מסורת רבת שנים של אספקת פתרונות איכותיים לצבא גרמניה. בשנים האחרונות החברה ממנפת את יכולות המחקר והפיתוח שלה, כמו גם את המצוינות שלה בתחום ההנדסה והייצור לטובת התמקדות בגיוון תחומי הפעילות. החברה צומחת בהתמדה  והוסיפה לפעילות שלה מגוון טכנולוגיות מפורטפוליו אלביט, וביניהן: אלקטרואופטיקה, לוחמה אלקטרונית, מערכות להגנה מפני טילי כתף, רדיו תוכנה, סייבר, כלים בלתי מאוישים, מערכות שליטה ובקרה ואחרות.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, ציין: "גרמניה היא שוק חשוב עבור אלביט מערכות. אנו פועלים בגרמניה כבר שנים רבות במהלך בנינו בקפדנות את יכולות ההנדסה והייצור שלנו במדינה ופיתחנו שיתופי פעולה עם חברות מקומיות מקומיות."

 

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022