אופיר זילביגר מונה לראש הסייבר בפירמת BDO הבינלאומית

זילביגר עומד בראש מרכז הגנת הסייבר ושותף ב-BDO ישראל בארבע השנים האחרונות

צילום: נתי חדד

אופיר זילביגר, מנהל מרכז הגנת הסייבר ב- BDO ישראל מונה למוביל פעילות הסייבר של BDO העולמית. במקביל ימשיך בתפקידו כראש המרכז הישראלי. זילביגר יוביל את המשך הפיתוח של פעילות הסייבר הגלובלית וביסוס מעמדה של BDO כמובילה בתחום. אופיר מחליף את גרגורי גארט מהפירמה האמריקאית, שמילא את התפקיד בשלוש השנים האחרונות.

זילביגר עומד בראש מרכז הגנת הסייבר ושותף ב-BDO ישראל בארבע השנים האחרונות, לאחר שפעילות חברת ייעוץ הסייבר ואבטחת המידע SECOZ אותה ייסד, נרכשה על ידי BDO. הוא בעל ניסיון עשיר קודם כיזם ומנהל בחברות סייבר ויועץ בכיר עבור ארגונים רבים ברחבי העולם.

"בתפקיד הבינלאומי אפעל להידוק קשרי העבודה בין מרכזי הסייבר ברחבי העולם, פיתוח שירותים חדשים וניווט האסטרטגיה של הרשת הגלובלית בהתאמה לאיומים הגוברים על חברות וארגונים ולצרכים המשתנים בשוק הסייבר העולמי", אומר זילביגר. 

מרכז הגנת הסייבר של BDO ישראל כולל 70 עובדים, ביניהם אנליסטים, חוקרי סייבר, מומחים להתמודדות עם משברי סייבר, מומחי תקיפה, יועצי פרטיות מידע ועוד. המרכז הישראלי מוביל בחדשנותו הטכנולוגית וכן מוביל את מרכז הניטור והתגובה הגלובלי של BDO שמופעל ומפותח בישראל. המרכז המשרת לקוחות רבים ברחבי העולם נמצא כעת בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים. BDO הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי גלובלית הפרוסה ב-162 מדינות בעולם עם 1,590 משרדים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית