היילו משיקה מודולים להאצת יכולות הרצה של בינה מלאכותית

חברת הסטארט-אפ Hailo משיקה מודולים בפורמט M.2 ו-Mini PCIe להאצת AI במכשירי הקצה

היילו משיקה מודולים להאצת יכולות הרצה של בינה מלאכותית

קרדיט: חברת Hailo

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית שבבי בינה מלאכותית למכשירי קצה, משיקה את מודולי ה-M.2 ו- Mini PCIe להאצת יכולות ההרצה של בינה מלאכותית במכשירי הקצה. המודולים, שמשלבים את מעבד ה-Hailo-8™, יכולים להשתבץ בתוך מגוון של מכשירי קצה ולחולל מהפכה במגזרים רבים באמצעות יכולות AI מתקדמות, ובכלל זה בערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשייה 4.0, בתים חכמים ובמגזרים נוספים.

המודולים של Hailo, מאפשרים ללקוחות לשלב יכולות מתקדמות של AI בתוך מכשירי הקצה, ולספק פתרון גמיש ומותאם יותר להאצת קשת רחבה של יישומים מבוסס למידה עמוקה (Deep Learning) ביעילות גבוהה, ותוך קיצור זמן פיתוח המוצר והוצאתו לשוק. 

המודולים להאצת ה-AI של Hailo משתלבים בצורה מיטבית עם תשתיות תוכנה סטנדרטיות לפיתוח של רשתות נוירונים דוגמת TensorFlow ו-ONNX, אשר נתמכות בידי ה-Dataflow Compiler המקיף של Hailo. מפתחים יכולים להטמיע ביעילות ובמהירות את רשתות הנוירונים שלהם לתוך מעבד ה-Hailo-8 ולהבטיח ביצועים גבוהים שיאפשרו לפתח מוצרים מבוססי AI חכמים יותר ובזמן קצר.

פתרונות ה-plug in, המשנים את כללי המשחק בתחום, מגיעים בזמן שבו מגזרים שונים משתמשים יותר ויותר במכשירי קצה עתירי ביצועים ובעלי עלות תועלת גבוהה יותר. לדוגמה, קיים ביקוש הולך וגדל למכשירי קצה מבוססי AI ללא מאוורר, המותקנים בקצה הרשת מכיוון שהם מאפשרים לחבר מספר רב של מצלמות למכשיר קצה בודד המספק עיבוד וידאו חכם. המודולים של Hailo מבוססי מעבד הבינה המלאכותית Hailo-8 עתיר הביצועים של החברה מספקים TOPS 26 (Tera-Operations-Per-Second) ויעילות צריכת הספק גבוהה של 3 TOPS / W. ניתן לחבר מודולים אלה לכל מכשיר קצה קיים עם חריצי M.2 או Mini PCIe מתאימים ולספק ביצועיAI  חסרי תקדים תוך צמצום ההשהיה ושיפור הפרטיות. 

השוואה בין עיבוד מספר התמונות הממוצע לשנייה (FPS - Frames Per Second) של Hailo-8 לבין המתחרים (על בסיס הנתונים המעודכנים ביותר שפורסמו ע"י המתחרים) במדדי ביצועים של מספר רשתות נוירונים המקובלים בתעשייה, מראה שמודולי ה-AI של Hailo השיגו בממוצע FPS גבוה פי 26 ביחס למודולי Myriad-X של אינטל (1) ו-FPS גבוה פי 13 ביחס למודולי Edge TPU של גוגל.

אור דנון, מנכ"ל Hailo, מסר: "יצרנים בענפים שונים מבינים כמה חשוב לשלב יכולות בינה מלאכותית בתוך מכשירי הקצה שלהם. פתרונות ללא בינה מלאכותית פשוט לא יכולים להתחרות בשוק. מודולי ה-  M.2 ו-Mini PCIe שלנו המבוססים על מעבד Hailo-8, יעצימו את היכולת של חברות ברחבי העולם לפתח ולשווק מוצרים מבוססי AI חדשים, עוצמתיים, משתלמים וחדשניים יותר בזמן קצר – תוך עמידה באילוצים התרמיים של מכשירי הקצה. היעילות הגבוהה והביצועים חסרי התקדים של מודולי Hailo מייצרים שינוי אמיתי בכללי המשחק בשוק מכשירי הקצה".

מודול ה- Hailo-8 M.2 כבר משולב בתוך הדור הבא של ה-"™BOXiedge" של ענקית הייצור  הטייוואנית פוקסקון (Foxconn) בלי שנדרש תכנון מחדש של החומרה. הפתרון מספק יעילות אנרגטית ברמה מובילה בשוק המשפרת את הביצועים של יישומים מבוססי AI במכשירי הקצה עבור מגזרים שונים כמו ערים חכמות, קמעונאות חכמה, תעשייה 4.0 ועוד.

"השילוב של מודול הבינה המלאכותית M.2 של Hailo בתוך ה-BOXiedge שלנו מחולל מהפכה במכשירי הקצה של הדור הבא שלנו ויאפשר לנו להמשיך לתמוך בייעוד שלנו לפתח מוצרים חדשניים, יעילים ותחרותיים עבור תעשיית האלקטרוניקה", אמר ד"ר ג'ן ליו, סגן נשיא תחום המוליכים למחצה בקבוצת הטכנולוגיה של פוקסקון. "מודולי ה- M.2 ו-Mini PCIe של Hailo, יחד עם שבב ה-AI עתיר הביצועים Hailo-8, יאפשרו לתעשיות רבות המתקדמות במהירות לאמץ טכנולוגיות מתקדמות בזמן קצר מאד, ולהביא דור חדש של פתרונות חכמים מבוססי AI עתירי ביצועים, ובעלי צריכת הספק נמוכה." 

אולי יעניין אותך גם