Avon Rubber תספק קסדה חדשה לצבא ארה"ב
העסקה, בשווי של עד 93 מיליון דולר, מתקיימת במסגרת המשך פיתוח ואספקת הדור הבא של מערכת הגנת הראש המשולבת (IHPS) לצבא ארה"ב
איל בוגוסלבסקי
| 29/09/2020
חברת Avon Rubber האמריקנית הודיעה כי זכתה בחוזה לספק יחיד, בשווי של עד 93 מיליון דולר, להמשך פיתוח ואספקת הדור הבא של מערכת הגנת הראש המשולבת (IHPS), קרי קסדות ראש, לצבא ארה"ב. חוזה זה הינו המשך לחוזה הייצור הראשוני הקיים של ה-IHPS, שיגיע לסיומו בשנת 2021.
מנכ"ל החברה, פול מקדונלד, אמר כי "הזכייה בחוזה זה מדגימה את ההתמקדות המתמשכת שלנו במצויינות טכנולוגית, ואת המחויבות לפיתוח הדור הבא של מערכות הגנה אישיות קריטיות לשימור חיים. הזכייה מחזקת עוד יותר את התחזיות שלנו לטווח הבינוני, ומייצגת את המומנטום הנמשך שלנו בתחום הקסדות הבליסטיות״.
על פי דיווח באתר Monch.com, אותו מומנטום גבר לאחרונה עם ההודעה כי החברה צפויה לרכוש את Team Wendy האמריקנית, ספקית קסדות ומערכות שימור גוף, בעסקה ששוויה מוערך ב-130 מיליון דולר. לאחר שילוב חברה זו בעסקי הקסדות והמיגון שלה, צופה Avon ליצור מותג עולמי מוביל בשווקי הצבא וכוחות המענה הראשוני, על ידי פיתוח תיק מוצרים רחב יותר ויכולות שיווק חזקות יותר.
העסקה, בשווי של עד 93 מיליון דולר, מתקיימת במסגרת המשך פיתוח ואספקת הדור הבא של מערכת הגנת הראש המשולבת (IHPS) לצבא ארה"ב
חברת Avon Rubber האמריקנית הודיעה כי זכתה בחוזה לספק יחיד, בשווי של עד 93 מיליון דולר, להמשך פיתוח ואספקת הדור הבא של מערכת הגנת הראש המשולבת (IHPS), קרי קסדות ראש, לצבא ארה"ב. חוזה זה הינו המשך לחוזה הייצור הראשוני הקיים של ה-IHPS, שיגיע לסיומו בשנת 2021.
מנכ"ל החברה, פול מקדונלד, אמר כי "הזכייה בחוזה זה מדגימה את ההתמקדות המתמשכת שלנו במצויינות טכנולוגית, ואת המחויבות לפיתוח הדור הבא של מערכות הגנה אישיות קריטיות לשימור חיים. הזכייה מחזקת עוד יותר את התחזיות שלנו לטווח הבינוני, ומייצגת את המומנטום הנמשך שלנו בתחום הקסדות הבליסטיות״.
על פי דיווח באתר Monch.com, אותו מומנטום גבר לאחרונה עם ההודעה כי החברה צפויה לרכוש את Team Wendy האמריקנית, ספקית קסדות ומערכות שימור גוף, בעסקה ששוויה מוערך ב-130 מיליון דולר. לאחר שילוב חברה זו בעסקי הקסדות והמיגון שלה, צופה Avon ליצור מותג עולמי מוביל בשווקי הצבא וכוחות המענה הראשוני, על ידי פיתוח תיק מוצרים רחב יותר ויכולות שיווק חזקות יותר.