הדרייב אין קורונה מגיע לבסיס הקרייה

כחלק מפיילוט, הוקם בבסיס מטכ"ל מתחם דיגום קורונה בשיטת "היבדק וסע" המנוהל על ידי המרכז הרפואי בבסיס מטכ״ל

הדרייב אין קורונה מגיע לבסיס הקרייה

צילום: דובר צה"ל

חיל הרפואה מקיים מאמץ רציף למניעת תחלואה, קטיעת שרשראות ההדבקה והמשך מתן שירותי רפואה מיטביים. השבוע, וכחלק מפיילוט, הוקם בבסיס מטכ"ל מתחם דיגום קורונה בשיטת "היבדק וסע" המנוהל על ידי המרכז הרפואי בבסיס מטכ״ל, ותחת מעטפת של יחידת ביטחון מטכ״ל.

"מפקדת הבסיס רואה חובה בדאגה למשרתים, שמירה על ההנחיות ומהווה חלק בלתי נפרד מהמאמץ הצבאי למערכת המנוהלת על מנת להקטין את התחלואה. במסגרת זו, הוחלט להפעיל פיילוט ע״י המרכז הרפואי של בסיס מטכ״ל. דבר אשר יקל על המשרתים, ינגיש את הבדיקה ויקצר את זמני ההמתנה לבדיקה ולתשובות. אלו, ע״מ להבהיר את תמונת המצב במינימום זמן", אומרש מפקד בסיס מטכ״ל, אל״מ אייל יוסיפסקו. 

בדומה לשאר מתחמי הדיגום, ההגעה הינה על בסיס הפניה וזימון בלבד. המתחם יפעל על פי תוכנית מטכ״לית ויאפשר דיגום לכלל המטופלים והיחידות המשויכות למרכז רפואי מטכ״ל ובהתאם לצורך גם עבור משרתי צה״ל הגרים בקרבת מקום. 

ציטוט מפקד מרכז רפואי מטכ״ל, סא״ל בועז אברהמי: ״על מנת לטייב את השירות הרפואי ולקדם את זמינות בחדשות הקורונה לעשרות אלפי מטופלי המרכז הרפואי מטכ״ל, הוקם מתחם דיגום נוסף במרכז בבסיס הקיריה, למתחם זה יופנו כלל המשרתים אשר עומדים בקריטריונים וחשודים כחולים בנגיף. יכולת עמדת הדיגום בקיריה הינה לבצע מאות בדיקות ובתום הפיילוט ובהתאם להערכת מצב נשקול להגדיל את מספר הבדיקות. ברוח חיל הרפואה אנו פועלים לילות כימים על מנת להנגיש את המענה הרפואי הטוב ביותר עבור המשרתים".

אולי יעניין אותך גם