אונ׳ בן-גוריון משיקה מאיץ טכנולוגיות והכשרה לסטארט-אפים

מרכז היזמות 360 של האוניברסיטה הציג את אואזיס, מאיץ שנוצר לקידום טכנולוגיות חדשניות שמקורן באוניברסיטה. השבוע הוצגו שש חברות סטארט-אפ של המחזור הראשון הפועלות בתחום הבריאות, הקיימות, התוכנה והפרסום

בתמונה: פגישת ההתנעה להקמת החברה, מוקדם יותר השנה. צילום: BGN

יזמות 360, מרכז היזמות של אוניברסיטת בן-גוריון, משיק את אואזיס, מאיץ טכנולוגיות והכשרה לבניית סטארטאפים, רובם מבוססים על פיתוחים שמקורם במעבדות חוקרי האוניברסיטה. אואזיס, בשיתוף IBM Alpha Zone, ממנף את החדשנות המחקרית והיזמות שבאוניברסיטת בן-גוריון לפיתוח סטארט-אפים מחזית המדע, החל משלבים מוקדמים עד לגיוס הון.

מוקדם יותר השבוע קיים מאיץ אואזיס demo day וירטואלי, בו הוצגו שישה סטארט-אפים של המחזור הראשון של המאיץ פיתוחים חדשניים במגוון תחומים כולל טכנולוגיות בתחום הבריאות, הפרסום, הקיימות והתוכנה, כולם פרי עבודתם של חוקרי האוניברסיטה.

החברות שהוצגו הינן NeuroHelp, המפתחת מערכת לזיהוי וחיזוי התקפים אפילפטיים המבוססת על שילוב ייחודי בין ניטור הפעילות המוחית בעזרת EEG לבין אלגוריתמים של למידת מכונה; Panacea, המבוססת על למידת מכונה כדי לייעל ניסויים קליניים בבני אדם; 3D-Green, שמפתחת חומרי גלם למדפסות תלת מימד מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים; MirageDynamics, שמפתחת טכנולוגיה שמרחיבה את שטחי הפרסום בוידיאו באופן אוטומטי; Flaminus, שפיחתה בדיקת נשיפה פשוטה ומהירה לאבחון קורונה, שמספקת תוצאה תוך פחות מדקה; ו-Testory, שמפתחת פלטפורמה לאוטומטיזציה של תהליכי QA שמאפשרת בדיקת תוכנה בהתבסס על "סיפורים" – Story Based Testing.

"חוקרי האוניברסיטה הם מומחים פורצי-דרך בתחומי המחקר שלהם. המאיץ אואזיס מאפשר לחוקרים להרחיב את הבנתם בנושאים עסקיים, ובתרגום של הידע המפותח במעבדות לכדי מיזמים בזירה העסקית״ מסר פרופ' כרמל סופר, יו"ר מרכז יזמות 360. ״בנוסף, עוזר המאיץ לחוקרים למצוא שותפים להקמת החברות ומסייע להפוך מחקרים מובילים לחברות סטארטאפ מצליחות".     

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית