קבוצת מר תספק פתרון ניהול ערים חכמות לעיר לאון שבמקסיקו

היקף שלב א' של הפרויקט מוערך ב-5 מיליון שקל 

קבוצת מר תספק פתרון ניהול ערים חכמות לעיר לאון שבמקסיקו

bigstock

קבוצת מר, העוסקת במתן פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, פלטפורמות ניהול חכמות ופתרונות הנדסה ואינטגרציה מתקדמים, הודיעה כי חטיבת הקבוצה במקסיקו קיבלה הודעת זכייה לפרויקט להתקנת תוכנת ניהול ערים חכמות מעיריית לאון, העיר החמישית בגודלה במקסיקו, המונה כ-1.7 מיליון תושבים. 

במסגרת הפרויקט, אשר ההנהלה צופה כי יסתיים עד סוף רבעון ראשון 2021, תחבר מר מקסיקו את מצלמות העירייה ומצלמות נוספות שאינן רכוש של העירייה ופזורות כבר כיום ברחבי העיר למרכז השליטה והבקרה של העירייה. כמו כן תתקין מר את התוכנה שפיתחה לצורך ניהול ערים חכמות, על מנת לאפשר לרשות העירונית שליטה ובקרה יעילים של תנועת כלי הרכב והולכי הרגל, הגברת רמת הביטחון האישי בעיר ושיפור השירותים החכמים שהעיר מעניקה למען רווחת התושבים.

בנוסף, תאפשר המערכת ניהול יעיל, מהיר ומדויק יותר של משבר הקורונה בעיר. היקף שלב א' של הפרויקט מוערך ב-5 מיליון שקלים, ובו תסופק מערכת ה-SMART M, רישיונות ניתוח וידאו (Video Analytics), קורסים וליווי מקצועי לתקופה ש 12 חודשים. 

פלטפורמת SMART- M משלבת תפוקות חיישני IoT ומקורות נתונים כדי להפיק תובנות חכמות ולספק כלים יעילים לקבלת החלטות מושכלות בזמן אמת. הלטפורמת הניהול שפיתחה קבוצת מר מותקנת כבר באתרים רבים בעולם ובישראל, כולל עריית תל אביב יפו, נמל התעופה הבינלאומי רמון שבאילת. ובשנה האחרונה הותקנה במרכז הבקרה של משרד הבטחון של הרפובליקה הדומיניקנית ובערים ובמתקנים בעלי חשיבות לאומית באסיה, ישראל ואפריקה.

בעקבות משבר נגיף COVID-19, קבוצת מר תספק לרשות העירונית לאון גם את מודול הקורונה של המערכת אשר כולל ממשק שו"ב (dashboard) המציג את נתוני הקורונה בעיר ומאפשר בקרה, שליטה וניהול איזורים אדומים. נכון להיום, בעיר לאון נספרו עד כה כ-25 אלף מקרי קורונה מאומתים, מתוכם נרשמו 1250 מקרי מוות כתוצאה מהנגיף.

"אנו שמחים על יכולתנו לתמוך בהנהלת העיר לאון שבמקסיקו, בתהליך קבלת ההחלטות בזמן אמת ולספק לצוות הרשות פתרון שיאפשר לו ניהול יעיל של עיר ושל משבר הקורונה בה, באמצעות קבלת נתונים מדוייקים בזמן אמת", אמר שגב חוסטיק, מנכ"ל מר מקסיקו מקבוצת מר. "הסכם זה מגיע על רקע מגמה כללית בשוק ליישום של טכנולוגיות המתאימות להתמודדות בו-זמנית מהירה עם שתי חזיתות, המאבק בפשיעה ובאלימות מחד, והמאבק עם התפרצויות מגפת הקורונה מאידך.

"כעת, במטרה לשפר את הביטחון האישי של תושבי העיר, שנפגע משמעותית בתקופת הקורונה, קיבלנו דרישה מצוות הרשות להתחיל בפרויקט בהקדם האפשרי, ועקב דחיפותו של הנושא נתחיל בביצוע עוד השנה. זכייה זו מצטרפת לזכייתנו, מהרבעון הרביעי של השנה שעברה, בפרויקט דומה עבור משרד הביטחון של הרפובליקה הדומיניקנית, אשר הושלם בהצלחה ברבעון השני של שנת 2020. אנו מקבלים בשבועות האחרונים פניות מצד עיריות ומדינות נוספות לגבי מערכת זו, ומעריכים שתוך מספר חודשים נציג הסכמים עם גופים נוספים."   

 

אולי יעניין אותך גם