UPS בישראל השלימה פרויקט ליישום פתרונות נוטניקס

הטכנולוגיה החדשה משמשת כעת כתשתית עבור היישומים התפעוליים באתר הפרודקשן של החברה, ומריצה למעלה מ-500 שרתים וירטואליים

שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות ב-UPS. צילום: סקופ מדיה

O.P.S.I, הזכיינית המורשה של חברת UPS העולמית בישראל, המספקת פתרונות שילוח לכל אורך שרשרת האספקה, השלימה פרויקט רחב היקף ליישום פתרון ההיפר מאוחד (HyperConverged) של נוטניקס. הטכנולוגיה של נוטניקס משמשת כעת כתשתית עבור היישומים התפעוליים באתר הפרודקשן של החברה ובכלל זה הערוצים הדיגיטליים ומערכת ה-BI, אתר ה- DMZ (רשת מאובטחת ומבודדת), מרכזיית החברה וסביבת הפיתוח והבדיקות. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון ש״ח.

סביבת ה-HyperConverged של נוטינקס מריצה כיום למעלה מ-500 שרתים וירטואליים באמצעות תשתית הוירטואליזציה Nutanix Acropolis. בנוסף, הופעלו סביבות VDI של נוטניקס לתמיכה בעבודה מהבית של כ-600 מעובדי החברה, שנאלצו לעבור לעבודה מרחוק בעקבות משבר הקורונה. 

"UPS בישראל היא גוף נותן שירות ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים, כאשר כל אחד מהם מצפה לקבל חווית שירות שלמה, תוך שקיפות מלאה לכל אורך התהליך", אומר שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות ב- UPS. "UPS מנהלת מיליון וחצי תהליכי שירות בכל חודש, כאשר הרוב המכריע מבוצע בכלי אוטומציה. עבור כל חבילה המועברת כיום דרך UPS מבוצעות בין  10-15 אינטראקציות דיגיטליות מול הלקוח, ובכלל זה אפשרויות מעקב אחר חבילות. עם היקפי עבודה של עשרות אלפי חבילות ביום נדרשים לחברה כוחות עיבוד ומשאבי אחסון משמעותיים שיבטיחו את המהירות, היציבות וחווית הלקוח הרצויה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית