פתרון של מטריקס לניהול מטופלי קורונה בקופ״ח מאוחדת

באמצעות המערכת מתאפשר ניהול מתקדם בחולי הנגיף ומתקבלת תמונת מצב עדכנית בזמן אמת של המטופלים בקופת החולים, מוקדי ההתפרצות, עומס וצווארי בקבוק במוקדים ועוד. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון ש"ח

 

BIGSTOCK/ Copyright: famveldman

חברת מטריקס הטמיעה פתרון המבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות Microsoft Dynamics 365 המבצעת ניהול, מעקב וניטור מטופלי ונחשפי קורונה בקופת חולים מאוחדת. המערכת עוברת התאמות ושדרוגים בהתאם להנחיות משרד הבריאות וצרכי קופת החולים. הפתרון משמש כאלף עובדי מאוחדת, ביניהם צוותי רפואה, סיעוד, עבודה סוציאלית וגורמים נוספים ומאפשר טיפול מקצועי ויעיל למאושפזי הבית.

בעזרת המערכת החדשה מקבלים גורמי ההנהלה השונים בקופת החולים תמונת מצב עדכנית בזמן אמת של המטופלים, מוקדי ההתפרצות, עומס וצווארי בקבוק במוקדים ועוד. עלות הפרויקט, כולל הרחבות ושיפורים, מוערכת בכמיליון שקלים.

המערכת מאפשרת ניהול מקצה לקצה של המטופל: תהליך קליטה, שיחת רופא ראשונית, מעקב ומעבר לטיפול באשפוז בית, בית חולים או מלונית ותהליכים מול פיקוד העורף ומד"א בהתאם, שיחות תקופתיות ומעקב אחר מצב המטופל, שליחת בדיקות ושחרורים אוטומטית במגוון תרחישים ע"י אלגוריתם המלצות, ניהול מוקדי התפרצות, עמידה ותמיכה בהנחיות ונהלי הקופה ומשרד הבריאות המשתנים. בנוסף, במסגרת הפרויקט הוטמעו ממשקים רבים מול מערכות פנימיות נוספות בארגון וכן מול מערכות במשרד הבריאות, מד"א ופיקוד העורף.

קטי בר שלום, מנמר"ית קופת חולים מאוחדת: "במסגרת ההערכות המיידית למשבר הקורונה נדרש היה ליישם מערכת עשירה ומורכבת אשר תאפשר יישום מהיר וגמיש לתהליכים המשתנים במשבר באופן תדיר. חל מהפך באופן הטיפול במטופלים ומוקדי התפרצות. המערכת כיום מאפשרת מעקב אחר תסמינים, ניטור על פי אלגוריתם משתנה, ניהול דיגום אוטומטי ע"י ממשקים למד"א ופיקוד העורף, מעקב אחר תוצאות בדיקות קורונה, טיפול של רופאים, אחיות וצוותים תומכים נוספים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית