סינופסיס זכתה בחוזה של DARPA

מתמקד במימוש אוטומטי של תכנית בת ארבע שנים לסיליקון מאובטח, שמטרתה לבצע אוטומציה של הכללת מנגנונים סקלביליים לאבטחת חומרה ב-IP ובמערכות על גבי שבב

BIGSTOCK/Copyright: Kentoh

הסוכנות האמריקנית למחקרי ביטחון מתקדמים (DARPA) בחרה בחברת סינופסיס כספקית הראשית בתכנית המימוש האוטומטי של סיליקון מאובטח. מטרת התכנית היא לבצע אוטומציה של הכללת מנגנונים סקלביליים לאבטחת חומרה ב-IP ובמערכות על גבי שבב, בכדי לבחון את האיזון בין אבטחה לבין שיקולי תכנון אחרים.

כחלק מהתכנית, שאורכה ארבע שנים, תשתף סינופסיס פעולה עם מומחים אחרים מהמגזר הפרטי ומאוניברסיטאות כגון כולל ARM, בואינג, UltraSoC, מכון אבטחת הסייבר של אוניברסיטת פלורידה, אוניברסיטת A&M בטקסס ואוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו. גורמים בממשלה ובמגזר הפרטי כבר מיישמים את גישת ה-Zero Trust של סינופסיס לאבטחת תכנון שבבים ולשילוב של אבטחה ניתנת לכימות בתוך המיקרו-אלקטרוניקה שבלב הרשתות והמערכות שלהם.

״אבטחה הפכה לדרישה חיונית בתעשיות רבות ובכלל זה בתשתיות חיוניות, דאטה סנטרים, IoT, רכב, תעופה וחלל וביטחון", אמרה דירדרה האנפורד, מנהלת האבטחה הראשית של החברה. "לסינופסיס ניסיון רב שנים בשיתוף פעולה עם ספקים ביטחוניים, מפעלי סיליקון ואוניברסיטאות לצורך פיתוח טכנולוגיות ומתודולוגיות חדשניות של תכנון ואימות. אנחנו שמחים להיות שותפים של ארגונים בולטים מהתעשייה ומהאקדמיה בכדי לספק מענה לאתגר שהציבה DARPA״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית