אינטל ו- VMware משתפות פעולה בפתרונות רדיו לדור 5

כחלק ממאמץ זה, יפותחו ממשקים פתוחים הניתנים לתכנות הממנפים את ארכיטקטורת הייחוס של תוכנת FlexRAN של אינטל ובקר VMware RAN Intelligent 

אינטל ו- VMware משתפות פעולה בפתרונות רדיו לדור 5

bigstock

אינטל ו- VMware הודיעו כי הן משתפות פעולה בפלטפורמת תוכנה משולבת לרשתות גישת רדיו וירטואליות כדי לסייע להאיץ את הפתיחה של רשתות LTE קיימות ורשתות 5G עתידיות. הווירטואליזציה של רשת הליבה כבר אפשרה למפעילים לשפר את עלויות התפעול ולהביא לשירותים לשוק מהר יותר, והחברות רואות כעת הזדמנויות לתמוך בוירטואליזציה של RAN.

שיתוף הפעולה מבקש לפשט את הצעדים ולהקטין את מאמץ השילוב הכרוך ביצירת פתרונות RAN וירטואליים הניתנים לפריסה. אינטל ו- VMware יעבדו עם יצרני ציוד טלקום, יצרני ציוד וספקי תוכנות RAN כדי לעזור למפעילים לבנות ביתר קלות על גבי פלטפורמת ה- vRAN פתרונות לשימושים ספציפיים.

כחלק ממאמץ זה, יפותחו ממשקים פתוחים הניתנים לתכנות הממנפים את ארכיטקטורת הייחוס של תוכנת FlexRAN של אינטל ובקר VMware RAN Intelligent כדי לאפשר פיתוח פונקציות רשתות רדיו חדשניות תוך שימוש באלגוריתמי AI / ML לניהול משאבים בזמן אמת, היגוי תנועה וחלוקת פרוסות דינאמית. זה בתורו יסייע במיטוב חווית שירות (QoE) בפריסה של יישומים חדשים מבוססי 5G. 

דויטשה טלקום כבר בוחנת פיתרון vRAN שהועבר על ידי VMware ואינטל המותאם במיוחד לעומסי עבודה בזמן אמת, עם זמן שיהוי נמוך, ו- Vodafone Group עובדת גם עם VMware כדי לתמוך בהפעלה הגלובלית של פונקציות רשת וירטואליות.