פורטינט פונה לשוק ריבוי עננים

פתרון ה-Secure SD-WAN של פורטינט לסביבות מרובות עננים מסופק באמצעות היישום הווירטואלי FortiGate-VM

ג'ון מדיסון. צילום: פורטינט

פורטינט הכריזה על השקת פתרון Secure SD-WAN עבור סביבות מרובות עננים (Multi-Cloud). מדובר בפתרון תקשורת ואבטחה אשר פותר בעיות נפוצות של ביצועי יישומים, נראות, עלויות ואתגרי בקרה הקשורים לפריסות של סביבות מרובות עננים באמצעות אספקת SD-WAN לאורך מגוון שירותי ענן ואזורים.   

לפי הערכות אחרונות, 93% מהארגונים כיום הם בעלי תשתית מבוססת multi-cloud והם עובדים עם ספקי ענן רבים כדי לענות על מספר דרישות עסקיות, הכוללות, בין היתר, התאוששות מאסון, גיבוי נתונים, עמידות יישומים ופריסה גלובלית. יחד עם זאת, הניהול והאבטחה של מגוון עומסי עבודה של סביבות ועננים ציבוריים ופרטיים שונים נותרו בגדר אתגר, כאשר ארגונים רבים בוחרים לקשר בין סביבות הענן שלהם באמצעות תשתית ה-WAN אשר נמצאת במרכז הנתונים הפיזי שלהם. 

השימוש בסוג זה של תשתית WAN מסורתית, גם אם מאובטחת, מעכבת את יכולות ה-multi-cloud וכרוכה בפריסה מורכבת, ביצועי רשת לא עקביים וחיבוריות יקרה. פתרון ה-Secure SD-WAN המיועד ל-multi-cloud של פורטינט מציג גישה חדשה לביסוס חיבוריות מאובטחת ובעלת ביצועים גבוהים בין עומסי עבודה של ענן ציבורי אשר פועלים בסביבות מרובות עננים מבלי להעלות עלויות ומורכבות. 

הפתרון מאפשר לקבל ארכיטקטורת רשת קבועה על ידי מינוף יכולות SD-WAN בין עננים ומעצים את מפתחי היישומים ואת צוותי ה-IT הארגוניים לבנות רשת ענן-לענן וארכיטקטורת אבטחה רציפה במהירות גבוהה. פתרון ה-SD-WAN של פורטינט מספק תשתית מאובטחת ויעילה אשר נועדה למקסם את היתרונות של פריסות multi-cloud ארגוניות

פתרון ה-Secure SD-WAN של פורטינט לסביבות מרובות עננים, המסופק באמצעות היישום הווירטואלי FortiGate-VM, מופעל באמצעות טכנולוגיית הפטנט vSPU של החברה, שומר על יתרון ביצועים בענן וכולל מעל ל-20Gbps של ביצועי IPsec עבור חיבורים מוצפנים מהירים באינטרנט ובאמצעות קישורים כדי להפחית את עלויות התפעול. 

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "ארגונים אשר פורסים יישומים ועומסי עבודה על פני סביבות מרובות עננים זקוקים היום יותר מאי פעם לניהול רצוף של החיבוריות ושמירה על אבטחה לאורך התשתית המגוונת. פתרונות ה-Secure SD-WAN של פורטינט מספקים חיבוריות ואבטחה לאורך תשתיות ענן שונות תוך ייעול חווית השימוש ביישומים. פורטינט מאפשרת לארגונים לממש את הפוטנציאל המלא של SD-WAN על ידי הטמעתו בכל מקום שצריך. בין אם בבית, קמפוס-לענן, מרכז הנתונים-לענן ואפילו ענן-לענן, פורטינט מספקת את פתרון ה-SD-WAN המאובטח והמשתלם ביותר הקיים בשוק". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית