אורנג׳ וגוגל קלאוד מכריזות על שותפות אסטרטגית

השותפות תתמקד בתשתיות המחשוב ופיתוח שירותי הענן של אורנג׳. החברות יקימו מעבדת חדשנות ומרכז מצוינות לפיתוח פתרונות ממוקדי טכנולוגיות 5G ומחשוב קצה

אורנג׳ וגוגל קלאוד הכריזו על שותפות אסטרטגית שתאיץ את הטרנספורמציה בתשתיות המחשוב של אורנג׳ ואת פיתוח שירותי הענן העתידיים, עם מיקוד בתחום מחשוב קצה. ההסכם בין שתי חברות הענק סולל את הדרך לפיתוח שירותים חדשים ומתקדמים בתחומי הענן, מחשוב הקצה והגנת סייבר, אשר ירחיבו את ההזדמנויות העסקיות עבור שתיהן.

במסגרת שיתוף הפעולה, תספק גוגל קלאוד את הידע בטכנולוגיות ענן מתקדמות, כלי אנליטיקה ובינה מלאכותית, וכן מתודולוגיה מוכחת ומשאבים ייעודיים לטרנספורמציה דיגיטלית. אורנג׳ תתרום את מומחיותה בשירותי טכנולוגיות תקשורת ומידע ואת תשתית הרשת הבינלאומית שלה.

ההסכם מבטא את המחויבות של אורנג׳ לשימוש בבינה מלאכותית ובדאטה להאצת קצב הטרנספורמציה שלה. היא מתכננת לבנות פלטפורמת ניתוח דאטה ולמידת מכונה בעזרת גוגל קלאוד. השותפות גם תחזק את פורטפוליו השירותים המקצועיים של אורנג׳, אליהם יתווספו פתרונות של גוגל קלאוד בתחומי אנליטיקס ומחשוב ענן.

החברות החליטו על הקמה משותפת של מעבדת חדשנות ומרכז מצוינות, שיתמכו בהאצת חדשנות וצמיחה. מעבדת החדשנות תאפשר לפתח פתרונות חדשים לתעשייה על בסיס דאטה ובינה מלאכותית כחלק מהאקוסיסטם המתרחב של טכנולוגיות 5G ומחשוב קצה. מרכז המצוינות יעניק את התמיכה של גוגל קלאוד לאורנג׳ בצרפת ובאתרים נוספים של החברה במסגרת ניהול המעבר לענן. המרכז יעניק הכשרות והדרכות לאלפים מעובדי אורנג׳ בתחומי בינה מלאכותית, דאטה, ושירותי ענן.

מנכ"ל גוגל, סונדאר פיצ'אי, מסר כי "העוצמה הנובעת משילוב הרשת של אורנג׳ עם הפלטפורמה של גוגל קלאוד תסלול את הדרך לאספקת פתרונות חדשים ומתקדמים בתחומי הענן ומחשוב הקצה לתעשיית הטלקום באירופה. אנו מצפים לעבוד עם אורנג׳ ויחד להביא שירותים ויישומים חדשים ללקוחות ולארגונים, ובנוסף לכך להמשיך ולהרחיב את תמיכתנו בארגוני אנטרפרייז מאירופה במסע שלהם לטרנספורמציה דיגיטלית".

אולי יעניין אותך גם