בן 67 סירסר בקטינים באמצעות ווטסאפ

כאשר נשאל מה גובה התשלום השיב הנאשם "תלוי כמה תהיה איתו טוב, מבין ומענג מושלם"

bigstock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר כתב אישום לבימ"ש השלום בתל אביב נגד יעקב ברקאי, תושב תל אביב בן 67, בגין עבירות הפרת צו פיקוח לפי חוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, עבירות ניסיון להבאת קטין לידי מעשה זנות ועבירות החזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עמוס איתן, החל ממרץ 2020 ועד סמוך למעצרו ביולי 2020, התכתב הנאשם עם שני קטינים בני 15 ואדם נוסף שהציג עצמו כקטין בן 17, באמצעות וואטסאפ. במהלך ההתכתבות עם השלושה, הנאשם הציע להם לבצע מעשה מיני באדם אחר תמורת תשלום, ביודעו כי הם קטינים מתחת לגיל 18.

במהלך ההתכתבות עם אחד הקטינים, מסר לו הנאשם "תעריף שעתי" עבור ביצוע מעשה הזנות, וכאשר נשאל מה גובה התשלום השיב הנאשם "תלוי כמה תהיה איתו טוב מבין ומענג מושלם". בנוסף, שניים מבין שלושת הקטינים שלחו לנאשם תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני. כל זאת ביצע הנאשם בתקופה בה היה נתון בצו פיקוח ומעקב בהתאם לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין, אשר אחד מתנאיו כלל איסור התחברות בכל אמצעי (לרבות רשתות חברתיות) עם קטינים. 

בד בבד עם הגשת כתב האישום, הוגשה בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי נשקפת מסוכנות לקטינים מהנאשם כפי שניתן ללמוד מאופי העבירות המיוחסות לו והן מהעובדה שאותן עבירות בוצעו תוך הפרה של צו פיקוח. צו הפיקוח הוטל על הנאשם לאחר ששוחרר מריצוי 12 שנות מאסר בגין ביצוע עבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים, עמם יצר קשר באינטרנט.

 החקירה בוצעה על ידי מרחב ירקון במשטרת מחוז תל אביב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית