קומוולט משקיעה בפתרונות לשוק הDevOps

"השיפורים שהציגה קומוולט בפלטפורמת Hedvig לתמוך בסביבות קונטיינרים נועדו לאפשר לאנשי DevOps לפשט תהליכי עבודה קיימים", אומרים בחברה
 

סאנג'יי מירצ'נדני, נשיא ומנכ"ל קומוולט. באדיבות קומוולט

"בשנה האחרונה המסר שלנו בקומוולט היה: BE READY. העדיפויות השתנו, נושאים של היערכות לאסון נמצאים בראש סדר העדיפויות והמהות של הדברים היא מהירות חזרה לשגרה לאחר אירוע קיצוני. מי שמסוגל להתאים את עצמו הכי מהר, הוא זה שישרוד". אמר טום ברודריק, מנהל האסטרטגיה של חברת קומוולט באירוע הבינלאומי המקוון FutureReady. 

לדברי ברודריק, על פי מחקר שערכה קומוולט, בראש סדר העדיפויות של מחלקות IT נמצאים כיום מוכנות להתאוששות מאסון (86% מהמשיבים), לאחר מכן מניעת התקפות כופר (61%) ולאחר מכן האצת מהפך דיגיטלי (49%). "אנו נמצאים בזמנים יוצאי דופן. כשאתה רואה חברה פרטית משגרת אנשים לחלל או את קבוצת הפטריוט (פוטבול אמריקאי) חוזרים מפיגור בלתי נתפס, אתה תופס את עצמך נדהם שזה בדיוק קרה", מסביר ברודריק. 

"החודשים האחרונים היו אחד מהדברים המדהימים האלה, בכל העולם שירותי בריאות, חינוך, ממשל, וגופים עסקיים נדרשו להתאים את עצמם למציאות חדשה. הכל קרה במקביל. נתונים הם קו החיים של כל ארגון. אפשר לנצל אותם, אך זה לא קל. זה הופך למערב הפרוע. קצב המאגרים גדל מעבר ליכולת הניהול. מאגרים מבודדים (Silos) מגדילים את הלחץ על ניהול הנתונים, שלא לדבר עם תוכנות כופר. ואם זה לא מספיק, לקוחות וממשלות מגבירות את הדרישות לשקיפות ומשילות. לכן, ארגונים חייבים להשתלט על הנתונים." 

כוחו של האקו סיסטם

"התפקיד של ה- IT כיום הוא להסיר את המורכבות, ולפשט את הכל כדי לפנות מקום לשימוש ביכולות האמיתיות – מינוף הנתונים בענן. יחד עם זאת, אף אחד לא רוצה לעמוד במרכז הכותרות של מחר –  מהסיבות הלא נכונות. לכן זה לא הזמן לסיכונים, זה הזמן לאמץ דברים בדוקים. זה לא הזמן לאיזוטרי", מסביר סאנג'יי מירצ'נדני, נשיא ומנכ"ל קומוולט.

על פי מירצ'נדני, הנוסחה למהפך מבוססת על 3 יסודות: ההנדסה הטובה ביותר, אנשי המקצוע הטובים ביותר, ומינוף של האקו סיסטם – המורכב מטכנולוגיה, אנשים ושותפויות. "יש לנו את הידע הטכנולוגי. אבל מה ששונה עכשיו, הוא הצורך לספק את שלושת היסודות האלה ביחד – וללא פשרות - בדרך המפשטת את ה- IT ואת הארגון. כל המאמץ של 14 החודשים האחרונים מתרכז כאן והיום: אנחנו מביאים חשיבה חדשה לגבי נתונים והענן. דרך העבודה של העבר, של הוספת פאצ'ים על פאצ'ים כבר לא מתאימה וההכרזות של היום משנות את המשחק".

ערך מהנתונים

הצורך במהירות וביעילות כצורך חיוני לשרידות ארגונים, בא לידי ביטוי בהכרזות על פתרונות חדשים של קומוולט באירוע FutureReady, כולל פתרון הגנת הנתונים HyperScale X, שכולל גם הגנה לסביבות קונטיינרים - אותם מסמנים בקומוולט כשלב הבא בעולם המחשוב אחרי מספר עשורים בהם שלטה הווירטואליזציה. הפתרון, תוצר של רכישת חברת Hedvig על ידי קומוולט מאחד את יכולות ניהול האחסון של Hedvig יחד עם טכנולוגיות הגנת הנתונים של קומוולט כדי ליצור מערכת מאוחדת ואחידה לניהול נתונים ואחסון.

"היום אנחנו מציגים את HyperScale X אשר מספק פתרון ניהול גמיש ופשוט לכל עומסי העבודה. הוא אופטימלי לסקלביליות, מוגן מבפנים נגד תוכנות כופר, ומנהל אחסון ונתונים – כדי להאיץ אימוץ של ענן היברידי", הוסיף מירצ'נדני. "אלו לא רק המוצרים, זה גם התמחור והבחירה. לקוחות יכולים לקבל את המוצרים בכל דרך שהם רוצים, מקומי או בענן, והכל במודל תמחור של מנוי". 

קומוולט משקיעה בקוברנטיס

"אתה מדבר עם לקוחת ומבין שקוברנטיס עומד להיות הדבר הבא", אמר באירוע דון פוסטר, סגן נשיא מוצרי אחסון בקומוולט. "השיפורים שהציגה קומוולט בפלטפורמת Hedvig כדי לתמוך בסביבות קונטיינרים באמצעות אינטגרציה, נועדו לאפשר לאנשי DevOps לפשט תהליכי עבודה קיימים, לאבטח את הסביבות שלהם, ולאפשר ניידות של הנתונים בענן – בין אם מדובר בסביבות חיצוניות או אשר מנוהלות בתוך הארגון."  

קומוולט העניקה דגש רב במהלך האירוע לשותפות החדשה עליה הכריזה עם ענן Azure של מיקרוסופט. שותפות הכוללת בתוכה גם שיווק ומכירות, אך גם תהליכי הנדסה משותפים. כיום ניתן להפעיל את יכולות קומוולט בלחיצה אחת דרך חנות Azure, וכן ניתן גם לספק גיבוי לאופיס 365. "עם השותפות הזו אנו מאפשרים להגן על המידע תוך 15 דקות. זאת פשטות וחוווית לקוח מקצה לקצה שאנחנו מצליחים להביא", אמר מנוז' נאיר, מנכ"ל Metallic, ענן ה- SaaS של קומוולט.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית