IWI נכנסת לשוק אמצעים לפיזור התקהלויות והפגנות

משבר הקורונה יצר תסיסה אזרחית בהרבה מדינות מסביב לגלובוס. בחברת IWI זיהו את המגמה והחליטו להכנס לשוק חדש 
 

צילום: משטרת ישראל

חברת IWI מפעלי נשק לישראל הודיעה על הרחבת פעילותה והצעת פתרון כולל לפיזור התקהלויות והפגנות תוך שמירה על מוגנות וביטחון הציבור. הפתרון של IWI (מקבוצת SK בבעלות איש העסקים סמי קצב) כולל מתודולוגיה רעיונית ואופרטיבית מוכחת בשטח, בשילוב עם מוצרים הגנתיים וטקטיים מתקדמים, כמו אפודים וקסדות להגנת הכוח, רימונים רב תכליתיים, כלי נשק ותחמושת, קורסי הדרכה ברמות שונות. 

הפיתרון הכולל, המבוסס על שיטות מתקדמות לשמירת הסדר הציבורי והביטחון תוך שימוש בכוח מינימלי, מיועד לסוכנויות לאכיפת חוק, צבאות, כוחות משטרה, שירותי בתי סוהר וכוחות מיוחדים העוסקים בפיזור הפגנות ושמירת הסדר.

רונן חמודות, סמנכ"ל לשיווק ומכירות בקבוצת SK אומר: "הפרות סדר וגם הפגנות חוקיות עלולות להסלים עד כדי התפרעות אלימות וחוסר שליטה. בחברת IWI מפתחים שיטות לשימוש מינימלי בכוח וציוד קטלני כדי להשיב את הסדר על כנו".  לדבריו, לחברה יש ניסיון מוכח באספקת פתרונות לכוחות צבא, רשויות אכיפת חוק, וכך יצרה החברה פתרון הוליסטי. ככל שמגפת הקורונה מתפשטת, אומר חמודות, "אנו עדים להשפעותיה, ויש צורך גדול יותר בפתרון הוליסטי לשמירה על ביטחון הציבור".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית