חברת פלסן משיקה מוצרים חדשים

מפרסמת קטלוג מקוון חדש בו היא חושפת רכבים החדשים מתוצרתה: Mk-T המיועד למשימות עירוניות וביטחון פנים, ו-IBEX עבור משימות שיטור

צילום: באדיבות החברה

חברת פלסן הישראלית משיקה קטלוג מקוון חדש, בן היא מפרטת את מכלול הרכבים הזמינים שלה, ומציגה בו שני רכבים ממוגנים חדשים מתוצרתה. האחד הוא רכב ה-Mk-T, המיועד למשימות עירוניות וביטחון פנים. הוא מבוסס על שלדת פורד F550 עמידה, העונה על הצורך במוצר חסכוני עם יכולות גבוהות, ומגן על עד 11 אנשים ברמת הגנה B6 או B7 - כולל הגנה מפני תחמושת חודרת שריון בקליבר 7.62. הרכב זמין בתצורות של שלוש או חמש דלתות, לצרכי הובלת כוח אדם או שימוש כאמבולנס או כחפ"ק.

מוצר חדש נוסף הוא ה-IBEX הקומפקטי במשקל 4 טון, שפותח על ידי פלסן ראם על גבי שלדת טויוטה הילוקס משודרגת. עם מקום ישיבה ל-5 אנשים והגנה ברמתSTANAG II , ה-IBEX הינו רכב משטרתי לשימוש יומיומי או לתפקידים של סיור, לתגובה מזוינת ולפעולות נגד פושעים חמושים היטב, דוגמת קרטלי סמים או ארגוני טרור.

פלסן מציגה גם את ה-Hyrax, במשקל 4.5 טון, המותקן על גבי מרכב G-Wagon של מרצדס בנץ ומשלב את איכויות שתי החברות ליצירת רכב סיור קל חסכוני ואיכותי. מחברת הבת, פלסן ראם, מגיע גם רכב המרצדס-בנץ ספרינטר הממוגן והסמוי לחלוטין מבחוץ, שיכול לשמש להובלת אנשים ולמבצעי פיקוח ופיקוד, לתפקד כאמבולנס, ולשרת צרכים של משימות ביטחון פנים שונות.

בקטלוג המקוון החדש שלה, מציעה החברה גם את מגוון רכבי פיזור ההפגנות (RCV) של חברת BAT, מובילה עולמית בפתרונות לבקרת קהל, הכוללים את מערכת Jet Pulse הממוחשבת לפיזור בטוח של קהלים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית