שר החוץ ביקר בפארק ההייטק גב-ים נגב

במהלך הביקור ציין אשכנזי את המחויבות למעבר היחידות הטכנולוגיות של צה״ל לנגב, בגללן יחידות התקשוב ואמ״ן

שר החוץ ביקר בפארק ההייטק גב-ים נגב

מימין לשמאל: רועי צוובנר, מנכ"ל פארק ההייטק גב-ים נגב, שר החוץ ח"כ גבי אשכנזי, מנכ"ל גב-ים, אבי יעקובוביץ'. קרדיט צילום- Sight

 

שר החוץ, חבר הכנסת גבי אשכנזי, ביקר בקריית הסייבר הלאומית המוקמת בפארק ההייטק גב-ים נגב שבבאר שבע, נפגש עם מספר יזמים וחברות סטארט-אפ והתרשם מהאקו-סיסטם הטכנולוגי שנבנה בה. מטרת הביקור הייתה לייצר היכרות של השר ושל הנהלת משרד החוץ עם הקרייה הסייבר ההולכת ומוקמת, כמו גם עם הפעילות של החברות בפארק ההיי-טק בבאר שבע, אשר הופך בשנים האחרונות למוקד עניין ומרכז טכנולוגי בינלאומי מוביל. בביקור השתתף גם ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא.

במהלך הביקור, אמר אשכנזי כי "בביקורי בפארק ההיי-טק גב-ים נגב לאורך השנים אני תמיד מתרשם מההתקדמות וההתפתחות הרבה שעובר הפארק עם הזמן. מדובר בפרויקט לאומי וציוני ראשון במעלה ואני מתרגש לראות את השינוי המיוחד שחל בפארק ובעיר. אין לי גם ספק שהחברות שזיהו את ההזדמנות וכבר הקימו כאן מרכזי פיתוח יהיו הראשונות ליהנות מפירות המאמץ המיוחד הזה ככל שהפארק ילך וימשיך להתפתח״.

עוד אמר אשכנזי כי חזונו של בן גוריון קורם עור וגידים, וכי הדרום הופך לתשתית העתיד של ישראל.  הוא ציין כי ״אנו מחויבים למהלך מעבר היחידות הטכנולוגיות של צה"ל לנגב ובכללן יחידות התקשוב ואמ"ן", והוסיף כי ״החיבור של מעבר צה"ל דרומה עם החיבור בין פארק המדע ואוניברסיטת בן גוריון הוא מהלך אסטרטגי חשוב ונכון ברמה הלאומית, מחזק את האקו-סיסטם של מצוינות, יזמות וטכנולוגיה, מייצר עניין רב בקרב התעשייה והזירה המדעית ברחבי העולם, ידאג בעתיד לתעסוקה למאות תושבי האזור ויניב צמיחה כלכלית",

בימים אלה נבנה בפארק ההייטק גב ים הבניין הרביעי בפארק שעתיד, כמו שלושת הבניינים הקיימים, לאכלס חברות הייטק גלובליות, מרכזי פיתוח וחברות סטארט-אפ בשלבים שונים. עם סיום הקמת הפארק, צפויים להיות בו כ-15 מבני הייטק מתקדמים.

אולי יעניין אותך גם