דיימלר תטמיע פתרון ענן חכם מבית IBM

תאגיד הרכב הגרמני יבצע טרנספורמציה דיגיטלית בתחום השירות בעזרת הענן הציבורי של IBM, כדי לשפר את הגמישות ויכולת ההתרחבות לאחר מכירה

 

BIGSTOCK/ Copyright: huettenhoelscher

ענקית הטכנולוגיה והמחשוב IBM ותאגיד הרכב הגרמני דיימלר (Daimler) הודיעו על הרחבת שיתוף הפעולה ביניהן, במסגרתו תטמיע דיימלר פתרון ענן חכם מבית IBM וכן תנייד את פלטפורמת השירות לאחר המכירה (After Sale) שברשותה לענן הציבורי של IBM.

מערכת ה-After Sale הבינלאומית של דיימלר חיונית לפעילותה, שכן היא תומכת בתהליכי עבודת מוסכי החברה ובהתנהלות מול המגזר הקמעונאי. על מנת למלא את הביקוש הגדל למוצרי הליבה של מערכת השירות לאחר המכירה, חיפשה דיימלר פלטפורמה טכנולוגית חדשה שתשפר את הגמישות ויכולת ההתרחבות, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה.

הפלטפורמה, שמבוססת על שירות IBM Cloud Kubernetes, פותחה כך שהיא מאפשרת ללקוח להעביר את יישומיו לארכיטקטורת Microservice מודרנית הניתנת לצמיחה והרחבה. כך, השימוש של דיימלר בענן הציבורי יאפשר לה להמשיך ולהתרחב על פי צרכיה. אחסון הנתונים בענן יתבצע תוך שמירה על דרישות אבטחת המידע של החברה, ותוך שימוש ביכולות ייחודיות מבית IBM כדוגמת Hyper-Protect Service.

"ארגונים המגדירים מחדש את פעולותיהם באמצעות אימוץ הענן הציבורי מצליחים להגביר את החדשנות ולחדש את התשתית," אמר הווארד בוביל, סגן נשיא בכיר ב-IBM Cloud. "כאשר חברות שוקלות לעבור לשימוש בענן, שיקולי האבטחה הם בעדיפות עליונה. הענן הציבורי של IBM מספק יכולות הצפנה המובילות בתעשייה ומעניק ללקוחות שליטה בלעדית במפתחות ובנתונים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית