חיל הנחתים האמריקאי מזמין עשרות רחפנים מתוצרת פליר

הצבא האמריקני רכש עשרות רחפני SkyRaider הכולל יכולת עיבוד אינטליגנציה מלאכותית

חברת FLIR Systems הודיעה כי הוענק לה חוזה של 10 מיליון דולר לאספקת עשרות רחפני SkyRaider מתוצרתה לחיל הנחתים האמריקאי. האספקה תושלם במהלך הרבעון השלישי של שנת 2020.

רחפן ה- R80D SkyRaider של FLIR פותח עבור לקוחות ההגנה האמריקניים והממשל הפדרלי, והוא הרחפן הצבאי המתקדם ביותר של החברה. חיישני ההדמיה האינפרה-אדום/אלקטרו-אופטיים לטווח הארוך וברזולוציה גבוהה שעל הרחפן, מספקים מודעות מצבית ביום ובלילה, וביכולתו לשאת ולהעביר מטענים של עד 4.4 פאונד (כ-2 ק"ג).

ה-SkyRaider כולל גם יכולת עיבוד אינטליגנציה מלאכותית הזמינה גם ברחפנים קטנים. יכולות העיבוד המתקדם של הרחפן מאפשרות איתור וסיווג אובייקטים, טיסה חצי אוטונומית ויכולת תפקוד בסביבות נטולות GPS או תקשורת. R80D SkyRaider מותאם לנשיאת מטענים המיועדים לפעולות ממשלתיות אמריקאיות תוך שילוב אמצעי אבטחת סייבר משופרים המסייעים לאבטחה מבצעית.

"ה-SkyRaider  R80D הנו נכס מעולה עבור מבצעים קרביים רבי-משימות וניידים במיוחד, כמו אלה שמעמידים את הנחתים בחוד החנית ", אומר דייוויד פרולקס, סמנכ"ל ניהול מוצרים בתחום המערכות הבלתי-מאוישות והפתרונות המשולבים בחברת FLIR. "עבדנו קשה כדי לפתח רחפן חכם ורב-תכליתי עם יכולות מהדור הבא וזהו כבוד רב לנו לתמוך בפריסה של SkyRaider בחיל הנחתים האמריקני."

.

 

אולי יעניין אותך גם