תא"ל יקי דולף מונה למזכיר הצבאי של שר הביטחון

דולף יחליף את תא"ל עופר וינטר שהולך לפקד על אוגדה 98 

תא"ל יקי דולף מונה למזכיר הצבאי של שר הביטחון

צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
 

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, השתתף היום (ה׳), 2 ביולי 2020, י' בתמוז תש"פ, בטקס חילופי המזכיר הצבאי לשר הביטחון והענקת דרגה למזכ"צ הנכנס. הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, פורום מטכ"ל, המזכיר הצבאי היוצא, תת אלוף עופר וינטר, והמזכיר הצבאי הנכנס, תת אלוף יקי דולף. 

שר הביטחון הודה למזכ"צ היוצא, תא"ל עופר וינטר ואמר: "מעבר להיותך מפקד שטח מצוין, ידעת להפגיש בין המדינאות, האסטרטגיה והאופרציה. סייעת רבות לכניסתי לתפקיד ואני מאחל לך בהצלחה רבה בחזרה לשטח." לתא"ל יקי דולף אמר גנץ: "יש לי אמון מלא בך, אני יודע שתבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. התקופה הקרובה תהיה מאתגרת, והמפתח להצלחה הוא שיהיו בדרג הפיקודי את האנשים הנכונים."

מדברי הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי: ״אנחנו צריכים לעשות את העבודה, אנחנו צריכים להביא את ההצעות, אנחנו בחלק מהדברים גם מקבלים את ההחלטות בנושאים שהם במנדט שלנו. יקי, היכולת שלך, היא משמעותית ביותר. אני מכיר אותך הרבה שנים ואני בטוח שתעשה את זה בצורה מצויינת. עופר, אתה אחד מהקצינים המנוסים ביותר שיש לנו בצה״ל היום. אני סומך עליך, מאמין בך ואני בטוח שאתה הולך להטיס את אוגדה 98 בעוד זוויות שיפוע שאנחנו מתכוונים אליהם, בטח בהקשרי התפיסה והתר״ש שאליו אנחנו מכוונים.״

אולי יעניין אותך גם