הסתיימה תכנית ״90 ימי האבטחה״ של חברת זום

עם העלייה המשמעותית במספר המשתמשים ברחבי העולם בעקבות נגיף הקורונה, החליטה החברה להתמקד באבטחה ובפרטיות המשתמשים. מנכ״ל החברה: ״עמדנו במשימה״

 

BIGSTOCK/ Copyright: yalcin.sonat

תוכנית ״90 הימים״, לתגבור האבטחה והפרטיות עבור המשתמשים, עליה הכריזה חברת זום בתחילת אפריל 2020, הגיעה לסיומה. עם העלייה המשמעותית במספר המשתמשים ביישום, החליטה החברה להתמקד בנושא אחד: אבטחה ופרטיות המשתמשים. בשלושת החודשים האחרונים, כל פעילות פיתוח בחברה שאינה קשורה באבטחה הוקפאה, והמשאבים הופנו רק לנושא זה. החברה הוסיפה 100 תכונות חדשות הכוללות הצפנה מתקדמת וכן אייקון אבטחה, יכולת לדווח על שימוש פסול ביקום, שימוש מחמיר בסיסמאות ועוד. ארגונים שונים וכן מומחי סייבר עולמיים התגייסו למשימה וייעצו לחברה לאורך התכנית.

כעת, עם ההגעה לקו הסיום, אמר מנכ״ל החברה, אריק יואן: "עמדנו במשימה. הטמענו את האבטחה והשמירה על הפרטיות ב- DNA של זום״. אך מבחינת החברה, המשימה עוד רחוקה מסיום. ״אנו לא עוצרים לנוח בנקודה הזו. תוכנית 90 הימים שלנו הייתה רק שלב ראשון. אנו בעיצומו של מסע להפיכה של זום לפלטפורמת תקשורת הווידאו המאובטחת ביותר בעולם", הוסיף יואן.