קומוולט תספק פתרון להגנת נתונים בענן של מיקרוסופט

Metallic של קומוולט משפרת את ההגנה על הנתונים שב-Microsoft Office 365 במקרה של מחיקה מקרית, השחת נתונים והתקפות זדוניות

קומוולט תספק פתרון להגנת נתונים בענן של מיקרוסופט

נשיא ומנכ"ל קומוולט, סאנג'יי מירצ'אנדני. צילום: יח״צ

חברת קומוולט (Commvault), העוסקת בתחום ניהול נתונים בסביבות ענן ובסביבות מקומיות, הודיעה כי חתמה עם מיקרוסופט על הסכם אסטרטגי רב-שנתי שישלב בין חבילת הפתרונות שלה להגנה על נתונים, הקרויה Metallic, לבין הענן Microsoft Azure. יחד יספקו שתי החברות אבטחה רחבה ומהימנה לסביבת הענן באמצעות ניהול SaaS פשוט.

קומוולט ומיקרוסופט מחברות את שתי הטכנולוגיות שלהן כדי לענות על הצורך בהגנת נתונים עוצמתית הניתנת בכל סדר גודל ובאבטחה רב שכבתית. פתרון Metallic משפר את ההגנה על הנתונים שב-Microsoft Office 365 במקרה של מחיקה מקרית, השחתה של הנתונים, והתקפות זדוניות. כחלק מההסכם, Metallic תהיה אפליקציה מובילה להגנת נתונים  במודל SaaS עבור לקוחות Azure בענן ציבורי או היברידי.

"ההכרזה שלנו ושל מיקרוסופט משלבת שתיים מהטכנולוגיות הטובות ביותר בענן ארגוני כדי לפשט ולהאיץ את המסע של הלקוח לענן," אמר סאנג'יי מירצ'אנדני, נשיא ומנכ"ל קומוולט. "זהו עידן חדש עבור קומוולט והכיוון שלנו ברור - לעזור לשותפים וללקוחות בערוצים המשותפים שלנו לפשט את ה-IT באמצעות פתרונות ארגוניים מוכחים להגנה על נתונים המועברים במודל SaaS ומוגנים בענן".

אולי יעניין אותך גם