אראל מרגלית מונה ליו״ר הדירקטוריון של ThetaRay

מרגלית, מחלוצי אומת הסטארט-אפ, מצטרף לחברה הישראלית שמפתחת פתרונות מבוססי בינה מלאכותית המדמה אינטואיציה אנושית למניעת פשיעת סייבר פיננסית

אראל מרגלית מונה ליו״ר הדירקטוריון של ThetaRay

אראל מרגלית עם מנכ"ל ThetaRay, מארק גזית. צילום: יח״צ

חברת ThetaRay הישראלית, ספקית פתרונות ביג דאטה למניעת פשיעת סייבר פיננסית, מודיעה על מינויו של היזם אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP , ליו"ר הדירקטוריון שלה. מרגלית הוא מאדריכלי אומת הסטארטאפ ומהמשקיעים הישראלים הבולטים בעולם, במיוחד בתחום הגנת הסייבר, עם 26 שנות ניסיון בהשקעות בלמעלה מ-140 חברות בהיקף של 1.4 מיליארד דולר. מרגלית פתח לאחרונה את מרכז הסייבר הבינלאומי בשיתוף עם עיריית ניו יורק, Margalit Startup City, בה שוכנים גם משרדי Thetaray בארה"ב. בעבר, נבחר מרגלית על ידי מגזין פורבס כאחד מ-50 אנשי ההון סיכון הטובים בעולם ברשימת "בעלי מגע הזהב".

הפתרונות של חברת ThetaRay, שהוקמה בשנת 2013, הנם מבוססים בינה מלאכותית (AI) המדמה אינטואיציה אנושית. החברה הוכרה בשנה האחרונה כמובילה בתחום פשיעת הסייבר על ידי מספר חברות מחקר ומגזינים מובילים בתעשיית הפינטק. בין היתר, הוכתרה על ידי חברת המחקר Frost & Sullivan כמובילה בקטגורית פתרונות Big Data Analytics מבוססי AI. בנוסף, זכתה בתואר "החברה הטובה ביותר למניעת הונאות״ בתחרות  פרסי ה-FinTech Breakthrough Awards. המגזין CIO.com ציין את החברה כאחד מעשרת הסטארט-אפים הישראלים בתחום הפינטק, המעצבים כיום את עולם השירותים הפיננסיים.

אראל מרגלית מסר כי "התקופה החדשה בכלכלה העולמית מגדילה משמעותית את הפשיעה הפיננסית על כל גווניה. הפשיעה הזו מסכנת את החברה האנושית בכל תחום, מביטחון החוסכים ותאגידים בינלאומיים ועד להלבנת כספים, טרור וסחר בבני אדם. הגופים הפיננסיים המובילים בעולם מחפשים את הפתרונות שThetaray- יודעת להציע, והיכולת שלה לעקוב ולהתריע על תנועות שנראות לכאורה תמימות אבל למעשה מבוצעות על ידי פושעים שפועלים ברשת״.

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay הוסיף: ״בעידן שהופך דיגיטלי יותר, בו ארגונים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים של פשיעה במרחב הקיברנטי, יש משקל גדול לפתרונות של ThetaRay שמונעים פשיעת סייבר פיננסית. אני בטוח כי מינויו של אראל מרגלית ליו"ר ThetaRay, קשריו בעולם ההון סיכון והיכרותו עם עולם הטכנולוגיה יוכלו להצעיד את החברה לצמרת העולמית. ניסיונו הרב יסייע לחברה לא רק להרחיב משמעותית את פעילותה בתחום הפיננסים, אלא גם לפרוץ לעולמות נוספים".

הצטרפותו של אראל מרגלית מתקיימת לצד הובלת מהלך אסטרטגי משמעותי שהחברה קידמה בחודשים האחרונים, הסכם שיתוף פעולה עם הבנק האירופי המוביל Santander, שבחר בטכנולוגיה של ThetaRay להתמודדות עם פשעים פיננסים בדגש על הלבנת הון והרחבת הבנקאות המקשרת שלו.

 

אולי יעניין אותך גם