סיגייט משיקה את תחרות ״חדשן השנה״ בתחום הדאטה

הסטארטאפ שיגיע למקום הראשון יזכה במענק כספי ובהזדמנות להוכחת היתכנות. התחומים הרלוונטיים כוללים ביג דאטה, אבטחת והצפנת מידע, וניתוח נתונים בזמן אמת

צילום: יח״צ סיגייט

חברת סיגייט (Seagate), העוסקת בתחום פתרונות דאטה ואחסון נתונים, השיקה אתמול (ג׳) לראשונה בישראל את תחרות הסטרטאפים השנתית "Innovator of The Year" (חדשן השנה). התחרות תנוהל על ידי מרכז החדשנות Lyve Labs של סיגייט, והיא פתוחה לחברות מכל התעשיות שעוסקות במחקר ובפיתוח פתרונות בתחום הדאטה.

מרכז Lyve Labs הוקם בתחילת השנה, ופועל לפיתוח שיתופי פעולה עם חברות סטרטאפ מקומיות במטרה למנף את החדשנות הטכנולוגית בישראל. המרכז מזמין סטרטאפים להירשם לתחרות ולהציג את הפתרונות שלהם, הרותמים את הכוח והיכולות של הדאטה למען פריצת גבולות החדשנות. חברות הפועלות בתחומים כמו ביג דאטה, אבטחת/הצפנת מידע ונתונים, ניתוח נתונים בזמן אמת (Data in Motion), שירותי מידע וניהול דאטה יכולות להשתתף. 

שמונת הפיינליסטים שייבחרו מבין כל המתמודדים בתחרות, יזכו בליווי אישי של צוות Lyve Labs שיעזור להם לעבוד על הפיץ' המנצח, שיוצג לאחר מכן מול פאנל מומחים אשר יכלול שופטים בכירים בסיגייט וחברות מובילות אחרות בתעשייה. הסטרטאפ המנצח יקבל הזדמנות ל-POC מהיר (הוכחת היתכנות) ופגישות ייעוץ והדרכה עם בכירי החברה בארץ ובעולם. בנוסף, יקבל הסטרטאפ הזוכה מענק בגובה 10,000 דולר.

ארז באום, מנכ"ל מרכז החדשנות Lyve Labs של סיגייט בישראל, אמר כי "המטרה שלנו היא גם לעזור לחברות בישראל וגם ללמוד מהן. לפיכך, מרכז Lyve Labs הוא בה בעת פלטפורמת לימוד דו-כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת. אנחנו כאן כדי להבין את אתגרי הדאטה של השותפים שלנו ויחד איתם לפתח פתרונות שיעזרו להם להיות תחרותיים יותר בכלכלה  של ימינו".

ההרשמה פתוחה באתר סיגייט  עד ל-2 באוגוסט 2020

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית