נתניהו לבשאר אסד: אתה מסכן את שלטונך בגלל תמיכה באיראן 

נתניהו: איראן ממשיכה לפתח תכנית גרעין צבאית סודית. בריאן הוק: בצורה זו או אחרת - אמברגו הנשק על איראן יוארך

וידאו: עומר מירון, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ. מקור: https://youtu.be/um6gTDWTFHc

נתניהו בפגישה עם נציג ממשל טראמפ לנושאי איראן, בריאן הוק: איראן ממשיכה לפתח תכנית גרעין צבאית סודית. "איראן ממשיכה לפתח אמצעים לשגר נשק גרעיני. היא ממשיכה למנוע מפקחי האום כניסה לאתרים סודיים שאת חלקם אנחנו חשפנו. היא ממשיכה לערער את המזרח התיכון. והיא מקדמת ומממנת טרור. מרבית הקהילה הבינלאומית לא עושה כלום (מלבד ארה"ב). איראן השיקה גם מלחמת פרוקסי נגד ארה"ב", אמר נתניהו

"אנחנו מנהלים מלחמה מול ארגוני פרוקסי איראנים בסוריה ובמקומות אחרים. ואני אומר לבשאר אסד - אתה מסכן את שלטונך. ישראל לא תאפשר לאיראן להקים תשתית צבאית בסוריה."

בריאן הוק: "בעוד מספר חודשים בודדים איראן תהיה מסוגלת לייבא מגוון סוגי אמל"ח בהנתן ואמברגו הנשק יסתיים. איראן גם תוכל לייצא סוגי אמל"ח אלו. לחיזבאללה, חמאס, ג'יאהד איסלאמי, קבוצות בעירק, סוריה, תימן ובחריין. איראן ביצעה טרור גם בדרום אמריקה. האזור לא צריך עוד אמל"ח איראני. 

"סיום האמברגו הוא איום ישיר על ישראל. אבל לא רק על ישראל. איראן מממנת פעולות ישירות נגד ישראל, סעודיה, בחריין ואיחוד האמירויות הערביות. גם הן מפצירות באו"ם להמשיך את אמברגו הנשק. בצורה זו או אחרת - אמברגו הנשק על איראן יוארך."  

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית