פרולוג׳יק תפיץ בישראל את פתרונות ניהול ה-IT של Ivanti

במסגרת ההסכם המקנה בלעדיות לפרולוג׳יק, תקים החברה הישראלית רשת אינגרטורים ומשווקים שיתמקדו במכירה, אינטגרציה ותחזוקה

פרולוג׳יק תפיץ בישראל את פתרונות ניהול ה-IT של Ivanti

צילום: מתוך אתר https://www.prologic.co.il

חברת פרולוג'יק (Prologic) הישראלית מודיעה כי נבחרה על ידי חברת Ivanti, ספקית בינלאומית המתמחה בפיתוח ושיווק של פלטפורמה אחודה לניהול משאבי ה-IT הארגוניים ואבטחת מידע, לשמש כמפיצה בלעדית של פתרונותיה בשוק הישראלי. במסגרת ההסכם בין החברות, תקים פרולוג'יק בישראל רשת של אינטגרטורים ומשווקים שיתמקדו בפעילות מכירה, אינטגרציה, תמיכה ותחזוקה בפתרונות של Ivanti.

הטכנולוגיה של חברת Ivanti האמריקאית מבוססת על שילוב של אוטומציה ושירות עצמי. יכולות הפלטפורמה מאפשרות הגנה וניהול מסביב לשעון על תחנות הקצה ללא תלות במיקומן, הפחתת מורכבות התפעול של סביבות ה-IT, חיבור ושילוב של סביבות מחשוב מבודדות, והתמודדות טובה יותר עם איומי הסייבר. החברה  נוצרה בעקבות מיזוג שהתבצע בתחילת השנה בין החברות Landesk ו-Heat Software.

פרולוג'יק עוסקת בתחום תשתיות המחשוב ומספקת שירותי אינטגרציה, מיקור חוץ, ושירותי ייעוץ מתמחים. בנוסף, מפעילה החברה פעילות ייעודית המתמחה בייצוג של חברות טכנולוגיה בינלאומיות בשוק המקומי.

סטפנו סרדלה, מנהל ערוצי EMEA South בחברת Ivanti, מסר כי "אנו שמחים לצאת למסע משותף יחד עם פרולוג'יק. Ivanti הינה חברה דינאמית מאוד, בתנועה קדימה, ואנו זקוקים למפיץ מקומי שיוכל לצעוד בקצב שלנו. פרולוג'יק, עם צוות צעיר ומאוד מיומן, ללא ספק תצליח בביצוע המשימה הזו".

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק, מציין ש"מדובר בפלטפורמה עשירה ומוכחת של פתרונות המסייעים בניהול היומיומי של מערכי IT גדולים ומורכבים, ומחזקים את חומות הסייבר המקיפות את הארגון. הפלטפורמה תסייע לגופי מערכות המידע בארגונים לבצע את עבודתם בצורה מהירה וחלקה יותר, ולספק למשתמשים שלהם שירות ברמה גבוהה".

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות