פעילות יזומה של שב"ס מנעה הברחת סמים לבית סוהר

סוכן שהופעל על ידי יחידת "דרור" הוביל לפגישה עם סוחרי סמים במתחם קניות בצפון. החשודים נעצרו במקום על ידי בלשי תחנת מודיעין ובלשי יחידת 'דרור'

פעילות יזומה של שב"ס מנעה הברחת סמים לבית סוהר

רגע המעצר. צילום: שב"ס

חטיבת המודיעין של שב״ס הפעילה באמצעות יחידת 'דרור' סוכן באחד מבתי הסוהר במרכז הארץ במהלך החודשים האחרונים. בסיום הפעלתו הביא להפללת שלושה חשודים (שני אזרחים ואסיר) שניסו באמצעותו להחדיר כמות גדולה של סמים מסוכנים בשווי מאות אלפי ש"ח לתוך בית הסוהר.  

לאחר הפעלה, מעקב ואיסוף ראיות נקבע מפגש של הסוכן עם החשודים,  שני בלדרים תושבי הצפון, במתחם קניות בעיר במרכז הארץ. במפגש בוצעה עסקת הסמים בין הסוכן לבין החשודים במהלכה העבירו לסוכן כדורי סם שונים חשיש, וסם מסוג קריסטל, יחד עם סכום כסף בסך 10,000 ש"ח אשר נועדו לשמש דמי שוחד.

החשודים נעצרו במקום על ידי בלשי תחנת מודיעין ובלשי יחידת 'דרור' והועברו להמשך טיפול חוקרי משטרת מודיעין והבוקר יועלו לדיון להארכת מעצרם. חטיבת המודיעין של שב"ס, בלשי יחידת 'דרור' וסגל הסוהרים פועלים כל העת, גם בתקופת הקורונה ובכל ימי השנה, על מנת לסכל הברחות אל בתי הסוהר ולמנוע פשיעה ומחוללי פשיעה בתוך ומתוך המתקנים להגנה על ביטחון תושבי המדינה.