נילסן אינובייט משקיעה שני מיליון שקל בפודינג אי.איי

פודינג אי.איי, (לשעבר nowtecc ) עוזרת לאנשי שיווק להפוך הצלחה אינטואיטיבית לשיטה. הפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, מספקת תובנות על ביצועי הקריאייטיב

נילסן אינובייט משקיעה שני מיליון שקל בפודינג אי.איי

צילום מסך. חברת פודינג אי.איי

קרן ההשקעות נילסן אינובייט מקיסריה, המשקיעה בחברות צעירות העוסקות בפיתוח טכנולוגיות לעולמות הפרסום, שיווק, מדיה וקמעונאות, הודיעה על השקעה בת שני מיליון שקל בחברת הסטארט-אפ הישראלית פודינג אי.איי. 

פודינג אי.איי, (לשעבר nowtecc ) עוזרת לאנשי שיווק להפוך הצלחה אינטואיטיבית לשיטה. הפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, מספקת תובנות על ביצועי הקריאייטיב ועונה על שאלות בזמן אמת, במטרה לזהות את המרכיבים המשפיעים ביותר בתוך התוכן הקריאטיבי והמסרים שאנשי השיווק משתמשים בהם.

פודינג מתמקדת בניתוח תוכן קריאייטיב שיווקי בדגש על הרשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטגרם טוויטר וטיק טוק, ובעתיד בכוונתה לפענח את כל עולמות הדיגיטל כולל דיוור אינטרנטי ישיר, סטרימינג ופרסום און ליין באתרי מסחר מקוונים. מסבירה אנסטסיה לוגביננקו: ההשתלבות שלנו בחממה תאפשר לנו גישה ישירה לנילסן העולמית, שהיא החברה המובילה בעולם במחקר מדיה ומסרים שיווקים. בעזרת השיתוף פעולה הזה נוכל להגיעה ביתר קלות גם לגופי מדיה גדולים נוספים בארה"ב, ולשלב את הטכנולוגיה שלנו במוצרים שלהם. 

מנכ"ל נילסן אינובייט דב ירקוני אמר: "פודינג פועלת בתחומי הליבה של זרוע ההשקעות שלנו בתעשיית המדיה. החברה עונה על צורך עצום בתחום אפקטיביות הפרסום מחוץ לבית בפרט ואפקטיביות פרסום בכלל, ונמצאת בשלב בו נוכל להשיא עבורה ערך מוסף גדול". החברה הוקמה בסוף שנת 2017 על ידי המייסדים טל יהב ואנסטסיה לוגביננקו ,מהנדסים בהכשרתם המתמחים בניתוחי דאטה. החברה שתפעל מחממת נילסן בקסריה, מגייסת בימים אלה עובדים חדשים בתחום הראייה הממוחשבת והפיתוח העסקי. 

אולי יעניין אותך גם