BP בוחרת בווינדוורד להאצת הדיגיטציה של הסחר הימי

פתרון האנליטיקס של החברה הישראלית צפוי לסייע לזרוע הימית של חברת BP בהגברת היעילות של תהליכי ״הכר את ספינתך״ ובדיקות נאותות

BP בוחרת בווינדוורד להאצת הדיגיטציה של הסחר הימי

 

BIGSTOCK/ Copyright: AvigatorPhotoGrapher

חברת ווינדוורד הישראלית, העוסקת בתחום ניתוח ותובנות המסחר הימי, הודיעה היום (ד׳) כי החלה בשיתוף פעולה עם BP Shipping מקבוצת BP plc, אחד מתאגידי האנרגיה הגדולים בעולם, כדי לספק מערך רחב של ניתוחים ותובנות התנהגותיות שיאפשר ל-BP Shipping להפוך לדיגיטליים את נוהלי הסחר העסקי שלה הקשורים להתאמה לסנקציות, ובכך לקבוע בדיקת נאותות המתאימה לסטנדרטים העולמיים הגבוהים ביותר.

ענף הספנות בפרט, והמערכת הכלכלית הימית בכלל, עוברים כעת תהליך שינוי משמעותי בכיוון של הגברת היעילות בשיטות הסחר העולמיות, המונע משינויים במדיניות הסחר העולמית ובצורך לאמץ את נהלי הדור הבא של "הכר את ספינתך" (Know Your Vessel - KYV).

רון קרין, סמנכ"ל המסחר בווינדוורד, מסר כי "אנו שמחים לעבוד עם BP Shipping . הם מובילים עולמיים בתחום האנרגיה והשילוח, ונמצאים כל הזמן בחזית היישום של פתרונות חדשים כמו ניתוח ואינטליגנציה מלאכותית בכדי להניע ולהגן על העסק בסביבה רגולטורית משתנה".

מארק פורטנום, סמנכ"ל ב-BP Shipping: "בחנו את ווינדוורד במשך כ-12 חודשים וקיבלנו תובנה ברורה לגבי מה היכולות והמומחיות שלהם יכולים לספק לאורך תהליכי 'הכר את ספינתך' ובדיקות הנאותות. היה זה תהליך של שיתוף פעולה ושותפות אמיתית, שנועד לספק פתרון המותאם לצרכים של BP Shipping. האזהרות שיצאו לאחרונה מטעם המשרד לפיקוח על נכסים זרים במשרד האוצר האמריקאי הינם גורם משנה-משחק למערכות הכלכליות הימיות והמסחריות בכל הקשור להתאמה לסנקציות. פתרונות שיכולים להגדיל את איכות ויעילות פעילויות ההתאמה לסנקציות הינם חיוניים לביצוע עסקאות מסחריות".

אולי יעניין אותך גם