לראות את התמונה המלאה של המתרחש ברשת

"מדשבורד אחד אפשר לקבל תמונה מלאה על המתחרש ברשת הארגון", אומר גיום צ'רטר (Guillaume Charter) מנהל לקוח בSolarWinds בכנס סייברטק לייב תקשוב C4I & CYBER
 

לראות את התמונה המלאה של המתרחש ברשת

הגנה בסייבר מתחילה בנראות של הרשת, וחברת SolarWinds המיוצגת בישראל על ידי פרולוג'יק מספקת ממשק עבודה אחד (דשבורד מרכזי) השולט במגוון מודולים למטרה זו. החל ברשת, בסיסי נתונים, התקני קצה ועוד. כל שרשרת הIT הנדרשת לתפעול שירותים או אפליקציות שקופה לארגון בדשבורד המרכזי. "אנחנו פועלים בישראל, כולל בחברות ביטחוניות ובממשלה", אומר גיום צ'רטר (Guillaume Charter) מנהל לקוח בSolarWinds בכנס סייברטק לייב תקשוב C4I & CYBER. 

"SolarWinds מספקת פתרון ניטור רשתי לכ3000 לקוחות מובילים מסביב לעולם, כולל כמעט על הארגונים הביטחוניים בארה"ב", חושף צ'רטר. "בישראל אנחנו עובדים עם פרולוג'יק שכבר מרושתת במיטב חברות האינטגרציה כאן." 

הפלטפורמה של SolarWinds מספקת פתרון ניטור לסביבת און פרם, היברידית או ענן, ומסוגלת לתת נראות לכל מרכיב בסביבה המחשובית של הארגון. כולל התראות זמן אמת ודו"חות עיתיים. "מדשבורד אחד אפשר לקבל תמונה מלאה על המתחרש ברשת הארגון. המערכת מנטרת ביצועי רשת בזמן אמת, כולל ניצול משאבים כמו רוחב פס, על ידי מי ולאיזו מטרה. יש גם מודול מרכזי לניהול התקני רשת שונים המאפשר שינוי קונפיגורציה וזיהוי שינויים בקונפיגורציה בזמן אמת", מסביר צ'רטר. 

"הניטור השוטף מאפשר מיפוי של צווארי בקבוק בסביבת הIT, כולל ניטור של התנהגות בסיסי נתונים רלוונטים. המערכת יודעת לספק המלצות כיצד לטפל ברשת וכן איפה אפשר לחסוך רישיונות אם עובדים על בסיס פלטפורמה וירטוראלית לדוגמא. בהיבט אפליקציות ארגוניות, אנחנו מנטרים את כל שרשרת המשאבים של האפליקציה. הפלטפורמה עוזרת לקבל החלטות מבוססות נתונים בהיבט תחזוקת הרשת , אפליקציות וכמובן הגנה בסייבר. יש לנו מודולים מיוחדים לנושא. "