נילסן אינובייט משקיעה ב-Parsempo
תשקיע שני מיליון שקלים בחברה הישראלית השואפת לשנות את שוק ה-DooH הגלובלי
ישראל דיפנס
| 16/06/2020
קרן ההשקעות נילסן אינובייט מקיסריה, המשקיעה בחברות צעירות העוסקות בפיתוח טכנולוגיות לעולמות הפרסום, השיווק, המדיה והקמעונאות, הודיעה על השקעה בת שני מיליון שקלים בחברת Parsempo הישראלית. החברה פיתחה מערכת הפעלה מתקדמת, מבוססת בינה מלאכותית, לתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי שמחוץ לבית (Digital out of Home - DOOH).
פלטפורמת ה-SaaS של Parsempo נותנת מענה לבעלי מסכים במרחב הציבורי והעסקי כגון בתי חולים, בנקים, חברות ממשלתיות ופרטיות, רשתות קמעונות ועוד. היא הופכת את המסכים שכבר קיימים בארגון או בעסק למסכים חכמים, שעליהם מופיעים מסרים מתחלפים בפתרונות המתאימים לוורטיקלים שונים דוגמת לוח מודעות, ניהול תורים, קיוסקים בשירות עצמי, מוסיקה, ערוצי טלוויזיה וכדומה.
המערכת מודדת את אפקטיביות התכנים, דבר המאפשר יצירת חוויות אינטראקטיביות מותאמות, וכן מאפשרת לבעלי מסכים לייצר הכנסה באופן אוטומטי ע״י מכירת זמן מסך לפרסום. באופן זה יכול בעל עסק לבחור מסך בכל מקום בעולם, דרך חיפוש בטלפון הנייד שלו, ליצור מסר פרסומי ולהעלות קמפיין תוך דקות, בלי צורך להתקשר ישירות עם איש. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת תוכן מונפש באופן עצמאי באמצעות תבניות מוכנות, ובכך חוסכת עלויות למפרסם.
מנכ"ל החברה, אבי שפירו, מסביר כי "בשנת 2020 פועלים ברחבי העולם כחצי מיליארד מסכים והשוק צומח בקצב של 18% בכל שנה. Parsempo מבקשת להיות מערכת ההפעלה שמאפשרת את כל השימושים ומיקסום כל היתרונות שהמסך מציע לבעליו, בדומה ליעילות ולגמישות המוכרים בעולם האונליין".
תשקיע שני מיליון שקלים בחברה הישראלית השואפת לשנות את שוק ה-DooH הגלובלי
קרן ההשקעות נילסן אינובייט מקיסריה, המשקיעה בחברות צעירות העוסקות בפיתוח טכנולוגיות לעולמות הפרסום, השיווק, המדיה והקמעונאות, הודיעה על השקעה בת שני מיליון שקלים בחברת Parsempo הישראלית. החברה פיתחה מערכת הפעלה מתקדמת, מבוססת בינה מלאכותית, לתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי שמחוץ לבית (Digital out of Home - DOOH).
פלטפורמת ה-SaaS של Parsempo נותנת מענה לבעלי מסכים במרחב הציבורי והעסקי כגון בתי חולים, בנקים, חברות ממשלתיות ופרטיות, רשתות קמעונות ועוד. היא הופכת את המסכים שכבר קיימים בארגון או בעסק למסכים חכמים, שעליהם מופיעים מסרים מתחלפים בפתרונות המתאימים לוורטיקלים שונים דוגמת לוח מודעות, ניהול תורים, קיוסקים בשירות עצמי, מוסיקה, ערוצי טלוויזיה וכדומה.
המערכת מודדת את אפקטיביות התכנים, דבר המאפשר יצירת חוויות אינטראקטיביות מותאמות, וכן מאפשרת לבעלי מסכים לייצר הכנסה באופן אוטומטי ע״י מכירת זמן מסך לפרסום. באופן זה יכול בעל עסק לבחור מסך בכל מקום בעולם, דרך חיפוש בטלפון הנייד שלו, ליצור מסר פרסומי ולהעלות קמפיין תוך דקות, בלי צורך להתקשר ישירות עם איש. הטכנולוגיה מאפשרת יצירת תוכן מונפש באופן עצמאי באמצעות תבניות מוכנות, ובכך חוסכת עלויות למפרסם.
מנכ"ל החברה, אבי שפירו, מסביר כי "בשנת 2020 פועלים ברחבי העולם כחצי מיליארד מסכים והשוק צומח בקצב של 18% בכל שנה. Parsempo מבקשת להיות מערכת ההפעלה שמאפשרת את כל השימושים ומיקסום כל היתרונות שהמסך מציע לבעליו, בדומה ליעילות ולגמישות המוכרים בעולם האונליין".