TriEye תשתף פעולה עם ענקית מערכות הרכב היפנית דנסו

מציגה את מצלמת ה-SWIR החדשנית המיוצרת בטכנולוגיית CMOS, האפקטיבית במגוון מצבים של ראות לקויה ותנאי מזג אוויר קשים

תמונה: באדיבות החברה. https://trieye.tech

חברת הסטארט אפ הישראלית TriEye, שטכנולוגיית החישה שלה מאפשרת ראיה בלילה ובתנאי מזג אוויר קשים, מציגה את Sparrow – מצלמת ה-SWIR) Shortwave Infrared) הראשונה בעולם המיוצרת בטכנולוגיית CMOS, וחושפת שיתוף פעולה עם ענקית מערכות הרכב היפנית דנסו.

המוצר מסוגל להעביר נתונים במגוון רחב של תסריטי שימוש בכל עת, באמצעות שימוש במאפיינים הפיזיקליים הייחודיים של ספקטרום ה-SWIR. החיישן אפקטיבי במצבים של ראות לקויה ובכללם תנאי מזג אוויר קשים, הכוללים בין היתר ערפל, אבק, חושך, קרח על הכביש וסנוור. כמו כן, מסוגל החיישן לאתר ולסייע בזיהוי בוודאות גבוהה עצמים שונים שנסתרים מחיישנים קיימים, דוגמת רוכבי אופניים והולכי רגל בלבוש כהה.

אבי בקל, מנכ"ל ומייסד שותף של TriEye, מסר כי "אנחנו גאים ונרגשים להכריז על שיתוף הפעולה שלנו עם דנסו, שמסמן צעד משמעותי קדימה במימוש החזון שלנו לייצר מידע אמין ומיידי שיאפשר לקיחת החלטות חכמות  יותר בכבישים".

ההישג הנוכחי מגיע לאחר שורת נקודות ציון משמעותיות עבור החברה בשנה החולפת, ביניהן גיוס של 19 מיליון דולר בסבב א' שהובל על ידי אינטל קפיטל, וכן שיתוף פעולה עם פורשה לבחינת הטכנולוגיה של TriEye.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית